;
coinex

سرویس پرداخت موبایلی اندروید پی برای اولین بار در ایرلند ارائه شد

سرویس پرداخت موبایلی اندروید پی

بالاخره سرویس پرداخت موبایلی اندروید پی در ایرلند نیز ارائه شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پرداخت ‌های بدون تماس راه حل‌ های فوق العاده ای هستند. دو پلتفرم بزرگ نیز برای این کار وجود دارد که اندروید پی و اپل پی هستند. گزارش‌ های اخیر حاکی از آن بود که اپل پی در حال حاضر بیش از 4 میلیون خرده فروشی را در سرتاسر ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌ کند. توسعه چشمگیر این موضوع در آمریکا به وضوح قابل مشاهده است، از این رو گوگل نیز برنامه اندروید پی خود را به تازگی در یک کشور نسبتا بزرگ که تاکنون فاقد هرگونه پلتفرم پرداخت اولیه بوده را منتشر کرده است. این کشور ایرلند است.

هم اکنون سرویس پرداخت موبایلی Android Pay برای تمامی کاربران ایرلندی در دسترس است، اگر کاربران ایرلندی قصد استفاده از پلتفرم پرداخت از طریق موبایل گوگل را داشته باشند، بایستی مطمئن شوند که از مشتریان AIB یا KBC در ایرلند باشند. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک بانک‌ های بیشتری اضافه شوند؛ اما در حال حاضر احتیاج است که در یکی از این دو نهاد باشند و از ویزا کارت و یا مسترکارت نیز استفاده کنند.

اگر این دو بانک صلاحیت داشته باشند، کاربران قادر به شروع استفاده از سرویس پرداخت موبایلی اندروید پی در فروشگاه‌های مختلفی در سطح کشور مثل مک دونالد، ایسون، کی اف سی، تسکو و بسیاری دیگر خواهند بود. پشتیبانی برای خرید اندروید پی به صورت آنلاین نیز در دسترس است. به این معنی که شما می ‌توانید با سرویس ‌های درون برنامه‌ های خاص نیز پرداخت را انجام دهید، برنامه‌ هایی مثل Hotel Tonight, Uber, Fancy و بسیاری دیگر.

همان طور که پالی بات، رئیس جهانی پرداخت محصولات گوگل گفته است: “ما احساس می‌کنیم که این موضوع به کاربران ایرلندی امکانات زیادی در دستگاه‌های خود و انجام عملیات پرداخت ارائه می‌ دهد. ما انتظار داریم که کاربران ایرلندی به یکباره شروع به پرداخت‌ های موبایلی کنند.”

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر