;
coinex

تماشا کنید: لکسوس LIT IS با پوشیدن 42 هزار چراغ LED به یک ماشین رویایی تبدیل شده است

تماشا کنید: لکسوس LIT IS با پوشیدن 42 هزار چراغ LED به یک ماشین رویایی تبدیل شده است

این خودرویی است که احتمالا هرگز نتوانید آن را خریداری کنید. مدل 2017 لکسوس IS با 42 هزار، البته به طور دقیق با 41،999 چراغ LED پوشانده شده که با تغییر رنگ کل وسیله نقلیه، آن را به یک خودروی رویایی تبدیل کرده است.

اگر هم اجازه رانندگی با این خودرو در جاده صادر شود، مسلما با این شکل و شمایل گیج کننده ترین خودرویی خواهد بود که در جاده ها دیده خواهد شد.

این ماشین لکسوس LIT IS نامگذاری شده و به عنوان بخشی از همکاری لکسوس با سرویس پخش ویدئویی Vevo برای معرفی یک خواننده بریتانیایی، خلق شده است. رنگ این خودرو می تواند با توجه به حرکات بدن انسان و یا موسیقی که در داخل خودرو در حال پخش است، تغییر کند. چنین چیزی به معنای واقعی جذاب خواهد بود!

تیم طراحی لکسوس در توصیف این پروژه می گوید: “ این همکاری منحصر بفرد بین لکسوس و VEVO منجر به خلق ماشین لکسوس IS شده است. یک اثر هنری زیبا و باورنکردنی که با فناوری خاصی طراحی شده است.”

لکسوس LIT IS

مهندسین لکسوس برای خلق این اثر هنری، تمامی 41،999 چراغ LED لکسوس LIT IS را با دست کار گذاشته اند. اگر قرار باشد تمامی این چراغ ها به ترتیب پشت سر هم چیده شوند، چیزی در حدود نیم مایل (حدود 800 متر) را پوشش خواهند داد. بر اساس گفته های لکسوس، این خودرو دارای سه حالت مختلف است:

در حالت جذب (Attract) حلقه هایی از گرافیک رنگی، تمام طراحی و حالت بدنه را برجسته می کند. حالت دوم موزیک ویز (Music Viz) نام دارد و به گونه ای طراحی شده که به پخش موسیقی واکنش نشان می دهد و می تواند به طور کامل با پخش هر آهنگی، هماهنگ شود. در حالت حرکت (Gesture) که به لطف یک کنسول بازی کنترل می شود، چراغ های ال ای دی به حرکت دست کاربر واکنش نشان می دهند. در این حالت به فرد اجازه داده می شود که با ارسال یک علامت، پاسخ ماشین را دریافت کند.

لکسوس LIT IS

تمامی این موارد می تواند برای هر شخصی بسیار جذاب باشد؛ اما لازم است دوباره تکرار کنیم که شما به احتمال زیاد هرگز قادر نخواهید بود تا چنین خودرویی را خریداری کنید. هیچ دولتی به شما اجازه نخواهد داد که ویترینی از رنگ ها را به خیابان آورده و باعث شوید تا در جاده هرج و مرج ایجاد شود. برای لذت بردن هر چه بیشتر، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

.

منبع: theverge

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر