;
coinex

انفجار آیفون 6s هنگام شارژ؛ آیا بخت بد نوت 7 گریبان این گوشی را نیز خواهد گرفت؟

انفجار آیفون 6s

بر اساس گزارشات شب گذشته انفجار آیفون 6s در هنگام شارژ خبرساز شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

چه اتفاقی دارد بر سر آیفون 6s آمده است؟ بعضی از مدل های این گوشی دارای مشکل در قسمت باتری هستند که اپل گفته است که این مشکل هنگام تولید این باتری ها به وجود آمده و مقداری هوای اضافه وارد این باتری ها شده است و این مشکل را اشتباه در فرآیند تولید معرفی کرده است.

بر اثر این اشتباه، برخی از باتری های آیفون 6 اس اپل هنگامی که به شارژ 30 درصد می رسد، بلافاصله به صفر رسیده و گوشی خاموش می شود. برعکس این اتفاق هم رخ می دهد، هنگامی که این گوشی ها را به شارژ می زنید بلافاصله از 0 به 30 درصد می رسند به طوری که گویی از 30 درصد ظرفیت باتری به طور کلی استفاده نمی شود. اپل رسما اعلام کرده است که باتری این مدل های خاص که از این مشکل رنج می برند را به طور رایگان تعویض خواهد کرد.

همانگونه که پیش از این هم به شما گفته بودیم، کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ Batterygate# این قضیه را دنبال می کنند و هم اکنون بر اساس گزارشات، مقامات کشور کره جنوبی در حال تحقیق درباره این مشکل با این هشتگ هستند، به این دلیل که ترس از این موضوع وجود دارد که این می تواند یک نگرانی ایمنی برای مشتریان باشد.

شب گذشته یکی از کاربران فعال و قابل اعتماد سایت فون آرنا تصاویر گوشی منفجر شده آیفون 6s خود را برای این سایت ارسال کرده و هنوز مشخص نیست که آیا این انفجار آیفون 6s به این قضیه ربطی دارد یا خیر؟ شخصی که این تصاویر را برای این سایت ارسال کرده، گفته است؛ او هنگامی که این گوشی در شارژ بوده آن را کشیده است. در آن لحظه بود که دود از این گوشی خارج شده و شعله های آتش پدیدار شدند. او بلافاصله پس از دیدن این اتفاق گوشی را به زمین پرتاب کرده است.

هم اکنون ما تصاویری از بعد از انفجار آیفون 6s در دست داریم. شما می توانید با کلیک بر روی این تصاویر که در زیر گذاشته شده اند آنها را در اندازه کامل ببینید. هنوز هیچ اطلاعاتی از این موضوع که آیا این شخص با شرکت اپل در این باره تماسی داشته و آیا او می خواهد برای این قضیه شکایتی تنظیم کند و وکیل بگیرد یا خیر، در دست نیست. همچنین مشخص نیست که آیا بر اثر این حادثه این شخص آسیبی دیده است یا خیر.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر