;
coinex

لنوو قصد دارد تا دستگاه‌های مبتنی بر تانگو بیشتری را سال آینده ارائه دهد

لنوو قصد دارد تا دستگاه‌های مبتنی بر تانگو بیشتری را سال آینده ارائه دهد

لنوو قصد دارد تا دستگاه‌های مبتنی بر تانگو بیشتری را سال آینده ارائه دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به دنبال انتشار گوشی‌ فب 2 پرو، اولین گوشی مبتنی بر پروژه تانگو گوگل در بازار گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد که قرار است کمپانی لنوو دومین گوشی مبتنی بر تانگو را داشته باشد.

برای افرادی که نمی‌ دانند باید بگوییم که تانگو تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل است که بُعدهای جدیدی برای برنامه‌ ها، بازی ‌ها و خدمات دیگر به ارمغان می‌ آورد. همان طور که قبلا در فبلت 6.4 اینچی فب 2 پرو نشان داده شد، در این گوشی استفاده‌های بی حد و اندازه‌ای از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) می ‌شود، گوگل و لنوو نیز محرک اصلی در پشت این قضیه هستند.

به وضوح مشخص است که لنوو به اندازه‌ زیادی برای تانگو هیجان زده است. جف مردیت، مدیرکل اندروید و کروم در لنوو، گفته است که وی برای گام بعدی در سال 2017 بیش از تعداد معمول، گوشی ‌های مبتنی بر تانگو می‌ بینید، زمانی که ایسوس نیز در نمایشگاه CES 2017 به این برنامه بپیوندد، سال بعد می ‌تواند یک نقطه عطف واقعی برای گوشی‌ های هوشمند مبتنی بر AR باشد.

از آن جایی که فب 2 پرو ارائه شده است، طبیعتا لنوو از اکثر رقبای خود سبقت خواهد گرفت. همانطور که مردیت اشاره کرد، این که لنوو قصد دارد تا دستگاه مبتنی بر تانگو را پیش از رقبایش ارائه دهد، بدین معناست که این کمپانی در اصل دارای یک نسل پیشرو است؛ اما تعدادی از شرکت‌ های تولید کننده کمپانی تصمیم گرفتند که به این جریان ملحق شوند که تنها می ‌تواند به عنوان پیشرفت پروسه تانگو تلقی شود.

علاوه بر این، در حالی که پیشرفته ‌ترین دستگاه لنوو بیش از حد گران نیست و قیمت آن کمتر از 500 دلار خواهد بود؛ اما رقابت، به پایین آمدن قیمت و آوردن قدرت تانگو به جمعیتی گسترده‌تر کمک خواهد کرد.

در حالی که لنوو برنامه‌ های بزرگی دارد، ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، همچنین قطعا شما را نیز در جریان هرگونه اخبار، اتفاق و توسعه در بحث تانگو قرار خواهیم داد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر