;
coinex

ظاهرا قیمت گلکسی اس 8 سامسونگ، 20 درصد نسبت به نسل پیشین افزایش می‌یابد

قیمت گلکسی اس 8

آنطور که از شواهد پیداست، ظاهرا قیمت گلکسی اس 8 شرکت سامسونگ 20 درصد به نسبت نسل پیشین افزایش می یابد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمی پیش شنیدیم که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) کمی دیرتر از زمان پیش بینی شده و در مراسم مخصوصی که این شرکت در ماه آوریل در نیویورک به همین مناسبت برگزار خواهد کرد، عرضه می شود. این به معنی جدایی از تاریخ پیش بینی شده عرضه این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) در فوریه است.

خبر بدتر برای طرفداران پر و پا قرص سری گلکسی سامسونگ این است که مدل های بعدی ظاهرا قیمت بالاتری را نسبت به محصولات حال حاضر دارند و این افزایش همان طور که در خبرها به صراحت اعلام شده، به معنی 20 درصد افزایش در قیمت گلکسی اس 8 نسبت به مدل قبلی است.

به گفته گولدمن ساچز، کاربران برای خرید گوشی گلکسی S8 باید 15 تا 20 درصد نسبت به گلکسی اس 7 پول بیشتری بپردازند.

دلیل اصلی برای این تغییر قیمت ناگهانی، احتمالا مجهز شدن گوشی گلکسی اس 8 به دستیار صوتی هوشمند جدید این کمپانی است. این ویژگی، قیمت مواد خام را بالا برده که طبق گفته گولدمن ساچز، این تغییر قیمت متعاقبا به مشتریان منتقل می شود.

با توجه به اینکه گفته شده این یکی از ویژگی های اصلی گلکسی اس 8 خواهد بود، این دستگاه در حال تبدیل شدن به یک ابر گوشی هوشمند است و منطقی به نظر می رسد که قیمت ها با توجه به این نکته بالاتر بروند. به علاوه اینکه سامسونگ پول زیادی را هم باید برای از دست دادن فروش نوت 7 جبران کند و می توان مطمئن بود که گوشی Galaxy S8 گرانترین های نوع خود در بازار خواهد بود.

با در نظر داشتن قیمت شروع فروش گلکسی اس 7 اج (799 دلار) به عنوان راهنما، می توان تخمین زد که قیمت گلکسی اس 8 تقریبا 950 دلار به بالا باشد. از آن جا که مانند نوت 7، مدل های تخت گلکسی اس می توانند دچار حادثه شوند، بهتر است که قیمت این دستگاه را از روی مدل های گلکسی اس 8 اج حدس زد.

اکنون سوال مهم این است آیا شما حاضر به پرداخت این مقدار پول برای یک گوشی هوشمند هستید؟ نظرات خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر