;
coinex

پاور بانک شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع معرفی شد

پاور بانک شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع معرفی شد
شرکت چینی شیائومی بزرگترین شرکت در حوزه پاور بانک یا همان شارژر همراه است که بخش زیادی از فروش جهانی را در دست دارد. این شرکت حالا یک پاور بانک جدید 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0 را به صورت رسمی معرفی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین پاور بانک شیائومی داشته باشیم.

امروزه پاور بانک‌ها کارایی به مراتب بیشتری در میان کاربران دارند؛ چرا که گوشی‌های هوشمند به دلیل ظرافت و زیبایی، پردازنده‌های قدرتمند و صفحه نمایش‌های باکیفیت، با مشکل باتری روبرو هستند و از هر سه دارنده یک اسمارت فون یکی از آنها از وضعیت طول عمر باتری خود شکایت دارد. در این وضعیت تنها گجتی که برای این مشکل اساسی می‌توان از آن استفاده کرد، پاور بانک (شارژر همراه) است. شرکت چینی شیائومی برترین تولید کننده پاور بانک بوده که با محصولات مقرون به صرفه و زیبای خود گوی رقابت را از دست برند‌های رقیب همچون روموس و انرجایزر خارج کرده است.

نسخه جدید پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی به صورت رسمی از سوی شیائومی معرفی شده است. این پاوربانک از نسل سوم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی یک پاور بانک 20 هزار میلی آمپری با پشتیبانی از نسل دوم شارژ سریع هم اکنون در بازار دارد که قیمت آن در ایران 125 هزار تومان است؛ اما نسخه جدیدی قرار است که جایگزین این پاور بانک شیائومی شود. این مدل جدید علاوه بر ظرفیت یکسان، بدنه و طراحی نسبتا یکسان، از نسل سوم شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

در واقع اگر یک گوشی معمولی را به این پاور بانک متصل کنید، خروجی ترکیب پورت‌ها همان ولتاژ 5.1 ولت همانند نسخه قبلی است؛ اما اگر یک گوشی با پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع همچون ال جی G4 را به این پاور بانک شیائومی متصل کنید، خروجی 5 ولت و 2.4 آمپر، 9 ولت و 2 آمپر و 12 ولت و 1.5 آمپر حاصل خواهد شد به همین سبب گوشی شما سریعتر شارژ خواهد شد. گفتنی است که با تغییر نسل دوم شارژ سریع به نسل سوم شارژ سریع در نسخه جدید پاور بانک شیائومی، سرعت شارژ باطری‌های داخل پاوربانک تغییری نداشته است و شما همچنان باید این دستگاه را حداقل 8 تا 14 ساعت شارژ کنید.

نسخه جدید پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی به صورت رسمی از سوی شیائومی معرفی شده است. این پاوربانک از نسل سوم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

طبق آمار و اطلاعات جهانی بیشترین فروش در حوزه پاور بانک، برای شرکت شیائومی (Xiaomi) است. شرکتی که محصولاتش در گام اول از کیفیت صحبت می‌کند و سپس از قیمتی اقتصادی تا همگان بتوانند از آنها استفاده کنند. نسخه جدید پاور بانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی شرکت شیائومی نیز  با قیمت 21 دلار آمریکا در کشور چین به فروش خواهد رسید و به نظر می‌رسد این محصول ابتدا به صورت محدود در کشور مبدا یعنی چین توزیع شود و سپس عرضه جهانی آن آغاز شود. انتظار می‌رود این محصول با قیمتی در حدود 125 هزار تومان در کشور ایران به فروش برسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر