;
coinex

گجت بوس رسان برای آیفون طراحی شد؛ از فواصل دور برای یکدیگر بوس بفرستید!

با گجت بوس رسان برای آیفون آشنا شوید!
گجت بوس رسان برای آیفون طراحی شد. در چند سال اخیر محصولات زیادی در حوزه لوازم جانبی و گجت تولید شدند که بسیاری از آنها فقط جنبه تفریح و خنده داشتند و کاربرد چندان زیادی نداشتند؛ اما حالا شاهد یک گجت جدید برای محصولات اپل هستیم که می‌تواند ابراز محبت را واقعی جلوه دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این گجت بوس رسان برای آیفون آشنا شوید، محصولی که کمک می‌کند با موبایل بوسه ارسال کنید.

در داستان‌های علمی و تخیلی و فیلم‌های هالیوودی دیده بودید که روزی یک گجت ساخته خواهد شد که شما با استفاده از آن برای همسر، خانواده و یا دوستان خود بوس ارسال کنید و اما بالاخره این روز فرا رسیده است و این داستان‌های تخیلی به واقعیت تبدیل شده است و شاهد نحستین بوسه رسان موبایلی هستیم که می‌توانید با استفاده از آن به شکل رباتیک و نسبتا واقعی بوس بفرستد و تا حدود زیادی حس آن را تلقی کند.

گجت بوس رسان برای موبایل‌های هوشمند شرکت اپل، آیفون درست شده است. با استفاده از گجت بوس رسان می‌توانید برای خانواده، دوستان و همسر خود بوس بفرستید.

گجت Kissenger (بوس رسان) برای موبایل هوشمند اپل، آیفون طراحی شده و با استفاده از نرم افزار مخصوص که بر روی سیستم عامل iOS دارد می‌توانید بوس بفرستید و بوس بگیرید! از اجزای تشکیل دهنده این گجت عجیب و بسیار جالب باید به یک پد  مجهز به فعال‌کننده هایی برای ایجاد حس واقعی بوسه و دریافت بوسه کاربر و همچنین یک عدد صفحه سیلیکونی با حسگرهای قدرتمند برای اندازه گیری میزان شدت بوسه کاربر اشاره داشت.

شما با این گجت بوسه دلخواه خود را می‌سازید و آن را برای هر فردی که دلتان می‌خواهد ارسال می‌کنید. گجت بوس رسان برای آیفون قادر است چند نوع بوسه را ارسال کند که در ادامه شاهد آنها هستید:

1- بوسه خانوادگی: در بوسه خانوادگی شما می‌توانید برای اعضای خانواده خود بوسه ارسال کنید، مثلا مادربزرگ یا پدربزرگ شما در یک شهر دیگر و صدها کیلومتر دورتر در حال زندگی است و هر روز نمی‌توانید به آنها سر بزنید به همین دلیل با بوسه رسان یا Kissenger می‌توانید برایشان بوس بفرستید.  در نرم افزار این گجت برای این نوع بوسه دختری نشان داده شده است که در توکیو در حال بوسیدن گونه مادربزرگ خودش است. این بوسه شاید حال و هوای بوسه واقعی را نداشته باشد؛ اما باز هم راه حلی جایگزین است.

2- بوسه دوستانه: در این نوع بوسه شما می‌توانید در مراسم‌های مختلفی که قرار دارید با استفاده از این گجت برای دوستان خود بوس بفرستید و از بوسه دوستانه که شدت زیاد و حال و هوای خودش را دارد، استفاده کنید. بهتر است بدانید که این نوع بوسه که بسیار رایج است در نرم افزار این گجت با پرداخت هزینه 5 دلاری فعال می‌شود.

3- بوسه زناشویی: این نوع از بوسه برای افرادی است که یک زوج هستند و به دلایل مختلفی از لحاظ موقعیتی مثل کار از یکدیگر دور هستند. در چنین حالتی می‌توانند محبت و حضور خود را به دیگری با استفاده از بوسه زناشویی نشان دهند.

گجت بوس رسان برای موبایل‌های هوشمند شرکت اپل، آیفون درست شده است. با استفاده از گجت بوس رسان می‌توانید برای خانواده، دوستان و همسر خود بوس بفرستید.

در هر صورت، گجت بوسه رسان شاید کمی عجیب به نظر بیاید؛ اما باید گفت این گجت شاید یک راه حل برای افرادی باشد که هزاران کیلومتر از یکدیگر دورند و نیاز به وسیله‌ای برای ابراز محبت به صورت واقعی‌تر دارند و ایموجی‌ها بیانگر حس آنها به فرد مقابل نیست به همین دلیل باید منتظر نسخه‌هایی پیشرفته‌تر از این محصول باشیم.

.

منبع: bgr

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)