;
coinex

هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد

 

هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد
شرکت ال‌جی که بعد از رونمایی ال‌جی G5 تصمیم گرفت در حوزه گجت‌های پوشیدنی بیشتر فعالیت داشته باشد و محصولاتی با کیفیت؛ اما با قیمتی مقرون به صرفه را تولید کند. به زودی در نمایشگاه CES 2017 هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی رونمایی خواهند شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این هدفون‌های جدید داشته باشیم.

هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی از سری TONE با طراحی جدید و امکاناتی بهبود یافته نسبت به نسخه‌های قبلی در راه نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس هستند و شرکت کره‌ای ال جی در بخش صوتی مانند رقیب بزرگ خود یعنی سامسونگ قرار است محصولات زیاد و جالبی را معرفی کند؛ اما ال‌جی تمرکز محصولات صوتی خود را در بخش گجت‌های پوشیدنی گذاشته است و قصد دارد به معرفی هدفون‌هایی جدید و تمام عیار بپردازد تا این بازار را در سلطه خود بگیرد.

کمپانی ال جی نیز همانند دیگر کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه CES 2017 همچون سامسونگ، سونی، شیائومی و … ابتدا محصولات خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران و کارشناسان معرفی می‌کند و سپس بعد از شروع این رویداد آنها را برای بازدید و استفاده عموم آماده می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی و هدست های بی‌سیم این شرکت داشته باشیم.

هدست بی‌سیم TONE Studio ؛ سبک خود را تغییر دهید!

شرکت ال‌جی قصد دارد به زودی از هدست‌ها و هدفون‌هایی جدید در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. این هدست‌ها و هدفون ها دارای کیفیت بالایی خواهند بود.

هدست جدید شرکت ال‌جی با نام هدست TONE Studio یک محصول تمام عیار و قدرتمند با ظاهری جدید و جذاب است که می‌‎تواند هنگامی که در گردن شما قرار دارد، یک وسیله زینتی مثل گردن بند نیز باشد. هدست TONE Studio از ال‌جی دارای دو عدد بلندگوی باکیفیت در سمت بالا و دو عدد بلندگوی لرزشی در قسمت پایینی است به همین سبب شما چهار عدد بلندگوی درجه یک در اختیار خواهید داشت که می‌تواند صدایی طبیعی و شفاف را به شما عرضه کند.

شرکت ال‌جی قصد دارد به زودی از هدست‌ها و هدفون‌هایی جدید در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. این هدست‌ها و هدفون ها دارای کیفیت بالایی خواهند بود.

از فناوری‌ها و ویژگی‌های این هدست بی‌سیم باید به فناوری صدای فراگیر DTS، مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ مبتنی بر صدای اصلی فایل صوتی یا همان (Hi-Fi DAC) اشاره داشت که باعث خواهد شد شما صدایی واقعی‌تر و مانند اجرای زنده از فایل صوتی خود در اختیار داشته باشید.

از دیگر امکانات این هدست بی‌سیم جدید باید به قابلیت نرم افزاری Dual Play اشاره داشت که با استفاده از آن قادر هستید دو اسپیکر  ال‌جی TONE Studio را به یکدیگر متصل کنید و صدای پخش شده از یک فایل صوتی، فیلم و یا … را با کاربر دیگر به اشتراک بگذارید و در کنار یکدیگر از موسیقی استفاده کنید.

هدفون بی‌سیم TONE Free ؛ رقیبی اساسی برای ایرپادزهای اپل

شرکت ال‌جی قصد دارد به زودی از هدست‌ها و هدفون‌هایی جدید در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. این هدست‌ها و هدفون ها دارای کیفیت بالایی خواهند بود.

یکی از هدفون‌های بی‌سیم جدید ال جی TONE Free نام دارد و در کنار هدست ال جی TONE Studio عرضه می‌شوند تا مکمل یکدیگر باشند. این هدفون‌های بی‌سیم کوچک یکی از چند هدفون بی‌سیم همچون آیکون ایکس از شرکت سامسونگ و اپل ایرپادز به شمار می‌روند به همین سبب انتظار می‌رود این هدفون با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تری بتواند در فروش از هدفون‌های بدون سیم شرکت اپل، ایرپادزها سبقت بگیرد.

یک از نکات مهم در رابطه با هدفون TONE Free قابلیت استفاده به صورت گسترده است، بدین صورت که می‌توانید این هدفون‌های کوچک را براحتی استفاده کنید یا آنها با استفاده از هدست دور گردنی TONE Studio استفاده کنید به همین دلیل با تعیین موقعیت دلخواه خود می‌توانید تجربه‌ای بی حد و مرز از یک هدفون را به دست آورید.

شایان ذکر است که برای شارژ این دستگاه می‌توانید از شارژر مخصوص آن که ظاهر بسیار زیبایی دارد، استفاده کنید یا حتی با متصل کردن هدفون TONE Free به هدست دور گردنی TONE Studio قادر هستید این ایرپادهای ال‌جی را شارژ کنید. شما با استفاده از هدفون بدون سیم TONE Free قادر هستید به مکالمات تلفنی خود پاسخ دهید یا آنها را رد کنید. همچنین این هدفون به صورت هندزفری نیز قابل استفاده است و با استفاده از آن با خیال آسوده می‌توانید در عمق موسیقی غرق شوید.

سایر هدفون‌های ال‌جی در CES 2017؛ دنیای هدفون و هدست‌ زیر سلطه ال‌جی می‌رود!

شرکت ال‌جی قصد دارد به زودی از هدست‌ها و هدفون‌هایی جدید در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. این هدست‌ها و هدفون ها دارای کیفیت بالایی خواهند بود.

علاوه بر دو محصولی که در بالا به آنها اشاره کردیم، شرکت ال‌جی درصدد معرفی چند هدست دیگر در نمایشگاه CES 2017 و عرضه آنها به بازار است. هدست‌های TONE Infinim و TONE Ultra که در حال حاضر در بازار موجود هستند، به زودی دارای یک نسخه جدید می‌شوند و این نسخه جدید در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان خواهد داد.

هدست ال‌جی TONE Infinim از فناوری اختصاصی شرکت ال‌جی در حوزه کیفیت صدا یعنی Metal Layer Speaker بهره می‌برد تا شما صدایی شفاف و زنده‌تری را احساس کنید. همچنین هدفون TONE Ultra به نظر می‌رسد به دلیل همکاری ال‌جی با شرکت معروف و معتبر جی بی ال (JBL) یک محصول قدرتمند، اما نسبتا گران قیمت باشد. گفته شده است که هدست ال جی TONE Ultra از میکروفون‌های دوگانه‌ MEMS بهره برده است تا در حال تماس بتوانید صدایی واضح‌تر و شفاف‌تری را تجربه کنید.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصولات به بازار توسط ال‌جی اعلام نشده است؛ اما قطعا شاهد اطلاعات بیشتری در هنگام معرفی این محصولات از حوزه تجهیزات صوتی در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه CES 2017 خواهیم بود و باید گفت که محصولات جذاب و بسیار خوبی از ال‌جی در راه است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر