;
coinex

ویدیویی از گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق (جت وایت) منتشر شد

گوشی های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق
ویدیویی از ظاهر گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق (جت وایت) منتشر شد.  برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

درحالی که شایعه شده بود گوشی های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق (جت وایت) شرکت اپل در ماه نوامبر منتشر خواهند شد؛ اما هنوز این شرکت اعلانی مربوط به انتشار نسخه رنگ سفید جدید محصول خود ارائه نکرده است. امروز ویدیویی در این زمینه  لو رفته و در فضای مجازی منتشر شده که احتمال عرضه این محصول را در آینده ای نزدیک، بسیار بالا می برد.

اخیرا ویدیویی در توییتر سانی دیکسون پست شده که مجموعه ای از گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس های سفید براق را در آن نمایش می دهد. درحالی که این پوشش های سفید به نظر نسخه ای واقعی می رسند؛ اما در واقع آنها توسط یک فروشنده شخص ثالث به منظور تقلید از آن چیزی که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق می توانند باشند، ساخته شده اند.

می توان گفت که این مدل ها تنها یک پیکربندی جعلی و بدون درج لوگوی اپل هستند. تفاوت های دیگری نیز وجود دارند که به نظر نمی رسد اپل در نسخه اصلی آنها را به کار برده باشد، برای مثال پوشش بدنه این مدل ها به جای براق بودن بیشتر نازک و مثل پوست تخم مرغ به نظر می رسند.

با این اوصاف، احتمالا هدف این ویدیو این بوده که به طرفداران اپل بفهماند که ممکن است آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق (رنگ جت وایت یا هر اسم دیگر) به زودی روانه بازار شوند.

اپل هنوز این خبرها و اطلاعات را درباره این دستگاه  تایید نکرده است، بنابراین سخت است بگوییم که آیا این محصولات روانه بازار خواهند شد یا خیر. به احتمال زیاد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سفید براق در فصل خرید تعطیلات زمستانی می توانند به خوبی به فروش برسند.

آیا این می تواند آیفون 7 جت وایت باشد؟ برای دیدن فایل این ویدیو به لینک زیر مراجعه کنید. این لینک توسط سانی دیکسون  و(@SoonyDickson) و در تاریخ 27 دسامبر سال 2016 میلادی ایجاد شده است:

pic.twitter.com/pHoDiZ63ON

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر