;
coinex

رشد درآمد هواوی در امسال کمتر از پیش بینی های انجام شده بود

رشد درآمد هواوی در امسال کمتر از پیش بینی های انجام شده بود
رشد درآمد هواوی در سال 2016 کمتر از پیش بینی های انجام گرفته بوده است و برای سال 2017 نیز تردیدهای بیشتری وجود دارد. آیا هواوی در حال از دست دادن قدرت خود است؟!

هواوی یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند است. این شرکت مدتی است که بر جایگاه سومین گوشی ساز جهان تکیه زده و تصمیم دارد به زودی جای اپل و سامسونگ را در صدر این جدول، از آنِ خود کند.

در سال 2015، رشد درآمد هواوی چیزی در حدود 35 درصد گزارش شد. با این حال این غول تکنولوژی چینی برای سال 2016، انتظار داشت تا به نرخ رشد درآمدی چیزی در حدود 32 درصد برسد. این چیزی بود که اریک زو (Eric Xu)، مدیر اجرایی هواوی در پیامی برای تبریک سال نو به کارمندان خود گفته بود.

اریک زو گفت: “ در سال 2016، جهان شاهد دسته ای از قوهای سیاه بوده است، چه در بخش اقتصادی و چه در سیاست.”

دیدن قوی سیاه، اشاره به رخدادهای بسیار نادر و مهمی داشته که به طور معمول کسی انتظار وقوع آن را ندارد.

اریک در ادامه افزود: “با این وجود ما همچنان بر استراتژی خود ثابت قدم مانده و با صبر و حوصله به ساخت پیشرفت سازمانی خود مشغول بوده و از آن به منظور ایجاد ارزش واقعی برای مشتریانمان استفاده کرده ایم.”

به نظر نمیرسد که این شرکت برای سال جدید نیز بسیار خوشبین باشد. اریک زو می گوید: “ در سال 2017 این عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی جهان، حتی بیشتر از گذشته هم خواهد بود.”

این کمپانی به تازگی اعلام کرده که عرضه جهانی گوشی های هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس از مرز 10 میلیون دستگاه گذشته است. این اولین سری از گوشی های هوشمند پرچمدار هواوی است که توانسته به چنین نقطه عطفی دسترسی یابد. باید دید رشد درآمد هواوی در سال 2017 چگونه خواهد بود.

آیا شما گمان می کنید که هواوی بتواند به آرزوی قرار گرفتن در صدر جدول بهترین گوشی سازان جهان راه یابد؟ شما چگونه فکر می کنید؟

.

منبع: gsmarena 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر