;
coinex

گوشی جدید ایسوس با تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه CES 2017؛ آیا ایسوس زنفون 4 در راه است؟

در چند روز آینده کمپانی ایسوس یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد. رویدادی در 4 ژانویه (15 دی ماه) و در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 توسط این کمپانی برنامه ریزی شده است. این کمپانی از قبل تایید کرده بود که گوشی جدیدی از سری زنفون را به زودی معرفی خواهد کرد و امروز تیزر تبلیغاتی از گوشی جدید ایسوس در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

ایسوس اکنون به ما اجازه داده است تا بدانیم که گوشی هوشمند بعدی این کمپانی (شاید ایسوس زنفون 4) به بهترین پردازنده جهان – به طور دقیق سنپدراگون کوالکام – مجهز خواهد بود.

به احتمال زیاد منظور این کمپانی، تراشه اسنپدراگون 835 باشد. پرچمدار جدید تراشه های کوالکام که کوچکتر؛ اما در عین حال قوی‌تر و کارآمدتر از تراشه اسنپدراگون 820 است. با اینکه اطلاعات زیادی درباره این تراشه تاکنون به بیرون درز کرده است؛ اما کوالکام قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2017 جزئیات بیشتری از این تراشه را فاش کند.

گوشی جدید ایسوس با تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه CES 2017

علاوه بر این جزئیات درباره گوشی جدید ایسوس ، این کمپانی همچنین نشان داده است که محصول بعدی ایسوس با یک دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد. البته این کمپانی هنوز تایید نکرده که آیا این اسمارت فون نسل بعدی گوشی زنفون زوم خواهد بود یا به سری بعدی گوشی های ایسوس زنفون 4 متعلق است؟

در هر صورت این شانس وجود دارد که اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 835 در نمایشگاه سی ای اس 2017 رخ نشان دهد و شاید این دستگاه، گوشی جدید ایسوس باشد.

در هر صورت نمایشگاه CES 2017 بسیار نزدیک است. با تکرا همراه باشید تا تمامی جزئیات مربوط به این رویداد بزرگ تکنولوژی را در کنار هم مرور کنیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ابدیت گوشی ذدفن۲ را برای ارتقای اندرو و کل کوشی می خام

    پاسخ