;
coinex

نسخه جدید کیبورد گیمینگ Alloy RGB از هایپر ایکس در CES 2017 معرفی شد

نسخه جدید کیبورد گیمینگ Alloy RGB از هایپر ایکس در CES 2017 معرفی شد
شرکت هایپر ایکس که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت کینگ استون است و در حوزه لوام جانبی گیمینگ فعالیت دارد. این شرکت امسال کیبورد جدیدی را به نمایشگاه CES 2017 نیاورد است؛ اما یک نسخه جدید با ال‌ای دی‌های رنگی از کیبورد سال 2016 خود یعنی Alloy FPS را طراحی و تولید کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت هایپر ایکس سال گذشته را به خوبی پشت سر گذاشت و توانست در صنعت گیمینگ به جایگاه‌ خوبی برسد، به همین دلیل این کمپانی قصد دارد در سال 2017 میلادی نیز به موفقیت‌هایی بزرگی دست پیدا کند. شرکت هایپر ایکس در جریان نمایشگاه CES 2017 محصولات جدیدی اعم از یک هدفون جدید با ویژگی‌های بسیار قدرتمند و اولین ماوس گیمینگ خود با نام پلاس فایر رونمایی کرد که به آنها در سایت تکرا پرداختیم.

 این شرکت از نسخه جدید کیبورد گیمینگ Alloy RGB رونمایی کرده است که تنها تفاوت آن با نسخه قبلی در ال ای دی هایی با 16 میلیون رنگ برای نور پس زمینه صفحه کلید و اضافه کردن دکمه‌های اختصاصی بخش مدیا است.

کیبورد جدید شرکت هایپر ایکس، کیبورد گیمینگ Alloy RGB است. کیبورد گیمینگ Alloy RGB یک نسخه بروز شده از نسل قبلی خود است و دارای قابلت‌هایی بهتر است.

نسخه جدید کیبورد گیمینگ Alloy FPS از شرکت نام دار هایپر اکس HyperX با نام Alloy RGB به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است.  این کیبورد جدید در قسمت بدنه و ظاهر دارای طراحی مشابهی با نسخه قدیمی خود است تا حدی که حنی نوع کلیدهای مکانیکی آن مانند گذشته از کلیدهای آبی رنگ برای کلیدهای مکانیکی استفاده شده است که سرعت و حساسیت بالایی دارند؛ اما دارای سر و صدای زیادی هستند.

در هر صورت تغییرات بسیار زیادی را در قسمت عملکردی کیبورد گیمینگ Alloy RGB شاهد هستیم. از جمله تغییرات این کبورد باید به نور پس زمینه با 16 میلیون رنگ اشاره کرد که با استفاده از یک رنگ مخصوص می‌توانید رنگ مورد نظر خود را برای تمام یا بخشی از این کیبورد انتخاب کنید.

همچنین این کیبورد نسبت به نسخه سال 2016 میلادی که محبوبیت زیادی دارد، دارای تعداد بیشتری کلید مدیا است تا کار با آن برای افراد حرفه‌ای آسانتر باشد. گفتنی است که این کیبورد، احتمالا قیمت بالایی خواهد داشت؛ چرا که به کیبوردهای بالارده شرکت ریزر شباهت بسیار زیادی دارد.

گفتنی است که هنوز قیمت کیبورد گیمینگ Alloy RGB به صورت رسمی اعلام نشده و معلوم نیست در چه زمانی از سال 2017 این محصول وارد بازارهای جهانی خواهد شد. اما برای دو مدل جدید کیبورد Alloy FPS، یعنی کیبورد دارای کلید‌های مکانیکی قرمز (گیمینگ و بسیار حساس به فشار) و کلید‌های مکانیکی قهوه‌ای (حرفه‌ای و مناسب تایپ با صدای بسیار پایین هنگام فشردن کلیدها) که در اواخر این ماه در آمریکا عرضه خواهند شد، برچسب قیمت 100 دلاری در نظر گرفته شده است.

همچنین این کیبوردهای نسل جدید دارای قیمت 80 یورویی برای کشورهای اروپایی و قیمت 140 درهمی برای کشورهای عربی خواهند بود. انتظار می‌رود این کیبوردها با اختلاف قیمتی وارد بازار ایران شوند و قیمت آنها در حدود 250 هزار تومان باشد.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر