;
coinex

نگاهی به جشن سال نو میلادی از لنز آیفون 7 ؛ تصاویری از جشن سال 2017

نگاهی به جشن سال نو میلادی از لنز آیفون 7 ؛ تصاویری از جشن سال 2017

سال جدید میلادی آغاز شد و کشورهای مختلفی لحظه تحویل سال 2017 را جشن گرفتند. جشن سال نو با تکنولوژی زیباتر است و گرفتن تصاویر یادگاری با دوربین گوشی های هوشمند این مراسم را لذت بخش تر می کند، البته اگر این تصاویر با لنز آیفون 7 به ثبت رسیده باشند به اوج جذابیت می رسند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر گوشی های هوشمند به کاربردی ترین گجت ها تبدیل شده اند که در زندگی روزمره افراد نقش دارند، حال این نقش می تواند در زمینه تجارت، سرگرمی، آموزشی و یا غیره باشد. دوربین موجود در گوشی های هوشمند هم به ابزاری برای جاودانه کردن لحظات تبدیل شده اند، در جشن سال نو میلادی میلیون ها تصاویر با گوشی های هوشمند گرفته شد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

همانطور که می دانید لحظه تحویل سال در فرهنگ ها و تقویم های مختلف از لحاظ زمانی بسیار متفاوت است، اما در دین مسحیت سال جدید راس ساعت 00:00 آغاز می شود.

جشن سال نو همیشه جلب توجه می کند و جای تعجبی نیست که شرکت بزرگی مانند اپل از این مراسم به نفع خود استفاده کند، بخش بازاریابی اپل تصمیم بر سرمایه گذاری در این مناسبت گرفت. این شرکت به صورت کلی از 15 عکاس استفاده کرده که با دوربین دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تصاویر زیبایی را از مکان های مختلف به ثبت رسانده اند.

این مجموعه تصاویر شگفت انگیز از استرالیا و ژاپن آغاز می شود و به سمت غرب ادامه داشته تا به آسیا، اروپا و شمال آمریکا رسیده است. به صورت کلی تصاویر بسیاری از جشن سال نو میلادی وجود دارد که با لنز با کیفیت آیفون 7 به ثبت رسیده اند، جمعا 13 تصویر منتشر شده که شما را شگفت زده خواهد کرد.

نگاهی به جشن سال نو میلادی از لنز آیفون 7

.

منبع : phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر