;
coinex

گوشی Alcatel A3 XL معرفی شد؛ یک فبلت 6 اینچی با مشخصاتی سطح پایین

گوشی Alcatel A3 XL معرفی شد؛ یک فبلت 6 اینچی با مشخصاتی سطح پایین
کمپانی آلکاتل در نمایشگاه CES 2017 با معرفی گوشی Alcatel A3 XL کار خود را آغاز کرد. این دستگاه یک فبلت 6 اینچی است که با یک نمایشگر اچ دی (720 در 1280 پیکسل) خودنمایی کرد. طراحی پلاستیکی، قیمت ارزان و یک اسکنر اثر انگشت از بارزترین مشخصات آن است.

نگاهی گذرا به مشخصات گوشی Alcatel A3 XL:

  • اندازه: 7.9 در 82.5 در 165 میلیمتر
  • پلتفرم: سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا
  • صفحه نمایش: 6 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل
  • تراشه و رم: چیپ 4 هسته ای MT8735B با سرعت پردازش 1.1 گیگاهرتز
  • حافظه داخلی: 8 گیگابایت
  • دوربین: دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری اچ پی با 30 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعت

طراحی، نمایشگر و عملکرد گوشی Alcatel A3 XL:

گوشی Alcatel A3 XL

طراحی آلکاتل A3 XL جای چندان بحثی ندارد. این دستگاه یک گوشی هوشمند بزرگ است. یک گوشی بزرگ و پهن که چندان باریک هم طراحی نشده است.

نمایشگر 6 اینچی ان رزولوشن پایین 720 در 1280 پیکسل ارائه داده که تراکم پیکسلی 244 پیکسل بر هر اینچ را شامل می شود. برای بسیاری از کاربران چنین رزولوشنی، دلپذیر نخواهد بود. البته لازم است ذکر کنیم که این دستگاه از قیمت بالایی هم برخوردار نبوده و انتظار زیادی از آن نیز نمی توان داشت.

عملکرد آن نیز چندان تاثیر گذار نخواهد بود. این گوشی به یک پردازنده پایین رده از مدیاتک با 1 گیگابایت رم مجهز است؛ اما حداقل خوبی آن اینست که با اندروید نوقا معرفی شده است.

دوربین و باتری گوشی Alcatel A3 XL:

گوشی Alcatel A3 XL

یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در جلو برای دوستداران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی آن قابلیت فیلمبرداری ویدیویی اچ پی با 30 فریم بر ثانیه را دارد.

عملکرد مگاپیکسل ها برای این دوربین چندان کارایی بالایی ندارد و ما برای سنجش دوربین، نیازمند تصاویر گرفته شده با این گوشی هستیم. البته این را در نظر داشته باشید که این دستگاه، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است.

باتری آن از ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده که به نظر می رسد برای یک فبلت 6 اینچی، ظرفیت چندان بالایی نباشد؛ اما یادتان باشد که این فبلت 6 اینچی از رزولوشن پایینی برخوردار بوده، تراشه آن انرژی کمی مصرف کرده و به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، اندروید 7 نوقا مجهز است.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی Alcatel A3 XL:

گوشی Alcatel A3 XL

انتظار نمی رود که گوشی آلکاتل A3 XL در ایالات متحده دیده شود؛ اما در اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. این اسمارت فون در سه ماهه دوم سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

آلکاتل هیچ قیمت رسمی برای این گوشی اعلام نکرده؛ اما انتظار می رود که با قیمت پایینی راهی بازار شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر