coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Vapor نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی میس فیت

Vapor نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی میس فیت
با این که بازار تکنولوژی های پوشیدنی دیگر چندان داغ نیست؛ اما میس فیت هنوز هم یک تنه و قدرتمند در این بازار ایستاده است و فعالیت می کند. از جمله فعالیت های اخیر او راه اندازی یک ساعت ترکیب فازی است. در نهایت به تازگی نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی به نام Vapor معرفی شد.

ویژگی های نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی میس فیت

این ساعت شبیه به یک ساعت گرد سنتی به نظر می رسد؛ اما ویژگی های زیادی دارد که برای مقایسه آن با دیگر محصولات پوشیدنی کمک می کند. ویژگی آن اندکی بیشتر از ساعت های هوشمند خسته کننده دیگر است. Vapor در بسته ویژگی های ردیاب سلامتی خود به GPS و سنسور ضربان قلب مجهز شده است که درون این ساعت هوشمند قرار دارد؛ اما از همه این ویژگی ها بهتر، قیمت معقول 199 دلاری است که برای فروش آن در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند Vapor دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی است که در مکان هایی با نور مصنوعی، با روشنایی خوبی تصاویر را نشان می دهد، اگر چه هنوز مشخص نیست که این صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید، چگونه عمل خواهد کرد.

استفاده از پردازنده اسنپدراگون 2100 آن را قدرتمند کرده است و مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند برای ذخیره موزیک بسیار مفید باشد تا این امکان را به شما دهد که هنگام ورزش کردن بدون نیاز به تلفن همراه آهنگ گوش کنید. ساعت هوشمند Vapor تا عمق 50 متری در آب نیز مقاوم است که می توانید در هنگام شنا از آن استفاده کنید.

نخستین ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی

صادقانه باید بگوییم که این محصول در این روزها که بازار ساعت های هوشمند مدتی است از تب و تاب افتاده، به شدت ما را هیجان زده کرده و ترکیب ارزش ها و ویژگی های Vapor این ارزش را دارد که منتظر باشیم تا وارد بازار شود. مخصوصا اگر شما به دنبال چیزی بودید که بسیار بهتر از پوشیدنی های معمولی باشد، ساعت Vapor بهترین گزینه است.

میس فیت در حال توسعه یک رابط کاربری شخصی برای Vapor است که قابلیت ها به طور دایره ای نمایش داده شوند و شما با کشیدن و ضربه زدن بتوانید آنها را در فضای صفحه نمایش، جابجا کنید.

این ساعت هوشمند با قیمت 199 دلار به رویارویی با بسیاری از ساعت های هوشمند اندرویدی می رود. هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است. این ساعت از اندروید ویر 2 که پیش از این در سال گذشته ارائه شد، استفاده می کند. اما میس فیت ثابت کرده است که سبک این ساعت و قیمت معقولی که برای آن در نظر گرفته است، می تواند موفقیت این پوشیدنی را تضمین کند.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر