;
coinex

تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی سی 7 پرو به بیرون درز کرد

تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی سی 7 پرو به بیرون درز کرد
شایعات مربوط به راه اندازی گوشی های سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) و گلکسی سی 5 پرو  (Galaxy C5 Pro) بارهاست که در این یکماه به بیرون درز کرده است. بسیاری از خبرها، تاریخ انتشار این دو را 21 ژانویه (2 بهمن) اعلام کرده اند.

امروز گوشی گلکسی C5 Pro در بنچمارک GFXBench محک خورد و البته تصاویر واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو در کنار اطلاعاتی راجع به قیمت گذاری این دستگاه نیز به بیرون درز کرد.

مدل های گلکسی C5 Pro و گلکسی C7 Pro در حال پیوستن به گوشی گلکسی C9 Pro هستند. مجموعه ای از گوشی های سامسونگ که با سه خط نازک آنتن در پنل پشتی، گویای طرحی جدید از غول گوشی ساز کره ای است.

امروز تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی سی 7 پرو در فضای انلاین به اشتراک گذاشته شده و دیدن آنها مسلما خالی از لطف نخواهد بود. سامسونگ Galaxy C7 Pro با شماره مدل SM-C7010 خودنمایی کرده و در این عکس ها، نسخه طلایی رنگ آن به تصویر کشیده شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 7 پرو :

این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) بوده و از پردازنده اسنپدراگون 626 قدرت می گیرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک جفت دوربین 16 مگاپیکسلی، وظیفه ثبت تصاویر را در آن بر عهده دارند (البته یک سنسور به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی جای گرفته و سنسور دوم به عنوان یک دوربین سلفی در پنل جلویی، انجام وظیفه می کند).

یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، انرژی لازم برای کارهای روزانه آن را فراهم کرده و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو، نرم افزارها را مدیریت خواهد کرد. گفته می شود که سامسونگ گلکسی سی 7 پرو  در چین با برچسب قیمتی 404 دلار وارد بازار خواهد شد. برای ورود آن به بازار ایران هنوز باید اندکی صبر کرد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر