;
coinex

اپل برنامه Finder for airpods که برای پیدا کردن ایرپادها بود را حذف کرد

اپل برنامه Finder for airpods که برای پیدا کردن ایرپادها بود را حذف کردیکی از بزرگترین مشکلات ایرپاد های اپل که در موضوعات قبل نیز درباره آن بحث شده، پیدا کردن این اجسام زمانی که شما آن ها را گم می کنید است. یک برنامه 3.99 دلاری که هفته گذشته با نام Finder for Airpods منتشر شد، قرار بود که این مشکل را حل کند، اما اپل، به دلایلی با این موضوع مخالفت کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

طبق گزارش های منتشر شده از MacRumors، برنامه Finder for Airpods بدون هیچ گونه توضیحی رسمی از اپ استور اپل برداشته شد و هم چنین از دسترس آن دسته از کاربرانی که آن را دانلود کرده بودند نیز خارج شد.  ایرپادهای جدید اپل که به صورت بلوتوث و بی سیم عمل می کنند در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده اند. این هندزفری های جدید کاملا بدون سیم هستند و احتمال گم شدن یکی از گوشی های هندزفری بسیار بالا است. به همین دلیل ارائه چنین برنامه ای کاربردی و معقولانه به نظر می رسد.

این برنامه شامل چیز های زیادی می شد؛ برنامه از سیگنال بلوتوث ایرپاد ها استفاده می کرد تا با مطلع کردن کاربر از افزایش یا کاهش قدرت سیگنال ها، آن ها را پیدا کند. همانطور که MacRumors اشاره کرده است، این یک مکانیزم بسیار نادرست برای پیدا کردن اجسام کوچکی مثل هدست هاست و این برنامه دارای نقاط ضعف زیادی است؛ اما خب بهتر از هیچ چیز است. زیرا جایگزین کردن یکی از گوشی های ایرپاد ها 69 دلار خرج روی دست شما خواهد گذاشت.

ما تلاش کردیم بفهمیم که چرا اپل برنامه را از اپ استور برداشته است. ممکن است یکی از مشکلات عدم دقت در برنامه باشد، اما این موضوع اصلا شباهتی به مشکلاتی که با نرم افزارهای تبدیل آیپد به مقیاس اندازه گیری که کاملا فریبنده بود، ندارد . زمانی که دلیل این موضوع را بفهمیم آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. اگر شما قبلا برنامه را خریداری کرده اید، می توانید برای بازپرداخت پولتان در iTunes درخواست دهید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر