;
coinex

گوشی ویوو وی 5 لایت معرفی شد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خودنمایی کرد

گوشی ویوو وی 5 لایت معرفی شد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خودنمایی کرد
ویوو امروز علاوه بر گوشی ویوو وی 5 پلاس از دستگاه دیگری نیز رونمایی کرد. یک نسخه سطح پایین تر به نام ویوو وی 5 لایت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این دستگاه با مشخصات فنی ضعیف تری نسبت به ویوو وی 5 پلاس و ویوو وی 5 پلاس (که حدود دو ماه گذشته معرفی شده بود) خودنمایی کرد؛ اما طراحی آن تقریبا به این مدل ها شبیه بوده و فقط برخی ویژگی ها همچون سنسور اثر انگشت در آن حذف شده است.

مشخصات ویوو وی 5 لایت

گوشی ویوو وی 5 لایت دارای یک نمایشگر اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. این دستگاه با طراحی تمام فلزی خود، سبک طراحی گوشی های هوشمند ویوو را حفظ کرده و از یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی قدرت می گیرد (نام واقعی این پردازنده هنوز مشخص نشده است).

ویوو وی 5 لایت با اندازه 7.6 در 75.5 در 153.8 میلی‌متر، حدود 155 گرم وزن دارد. 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسمارت فون دوربین 16 مگاپیکسلی آن است. سنسور این دوربین دارای دهانه دیافراگم f/2.0  است و یک فلش LED برای عکاسی در نور کم، در کنار آن قرار گرفته است.

گوشی ویوو وی 5 لایت معرفی شد

در پنل پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 وجود دارد. این اسمارت فون با اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

ویوو وی 5 لایت انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دریافت کرده و از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی 4G LTE اشاره کرد؛ اما همان طور که گفته شد، هیچ اسکنر اثر انگشتی در آن دیده نمی شود.

این گوشی هوشمند در رنگ های طلایی و رزگلد در دسترس بوده و برای اولین بار در کشورهای تایلند، اندونزی، میانمار و فیلیپین عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر