;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 8 در راه است؛ منتظر باشید!

 گلکسی نوت 8 پرقدرت‌تر و ایمن‌تر از نسل قبلی خود وارد بازار خواهد شد
سامسونگ گلکسی نوت 8 پرقدرت‌تر و ایمن‌تر از نسل قبلی خود رخ نشان می دهد. سامسونگ با اتفاقات شومی که برای گلکسی نوت 7 رقم خورد نه تنها ضرر مالی هنگفتی کرد که اعتبار خود را نیز در بین هوادارانش خدشه دار کرد.

این کمپانی امروز علت انفجار گلکسی نوت 7 را به طور رسمی اعلام کرد و باتری این دستگاه هوشمند را مقصر اصلی نامید. برخی گمان می کردند که شاید این کمپانی دیگر به دنبال ساخت جانشینی برای نوت 7 نباشد؛ اما گویا سامسونگ قصد دارد تا پرقدرت تر از گذشته، این سری را تولید و روانه بازار کند.

اگر هنوز کسی تردید دارد که آیا سامسونگ خط تولید سری گلکسی نوت خود را ادامه خواهد داد یا نه، باید به بیانیه ای که D.J. Koh منتشر کرده توجه کند. او که رئیس بخش موبایل سامسونگ است به صراحت به وجود گلکسی نوت 8 اشاره کرده و با اعتماد به نفس بالایی گفته است: “من گلکسی نوت 8 را با ویژگی هایی بهتر، امن تر و نوآوری های جدیدتری به بازار ارائه خواهم کرد”

او کسی است که به همراه تیمی از مهندسان سامسونگ و توسعه دهندگان آن، ایده استفاده از قلم اس پن استایلوس را به سری نوت آورد و قصد دارد تا سری گلکسی نوت را به جایگاه واقعی خود برساند.

نوستالژی و خاطرات سری نوت سامسونگ تنها چیزی نیست که باعث شده تا این کمپانی به فکر تولید گلکسی نوت 8 بیفتد، در طول دوره بررسی که این شرکت درباره اتفاقات نوت 7 انجام داد، به نتایج خوبی رسیده و امیدوار است تا بتواند فبلتی را روانه بازار کند تا نه تنها سود خوبی را عاید این کمپانی کند که بتواند اعتبار از دست رفته را نیز به این غول تکنولوژی باز گرداند.

تیم باکستر (Tim Baxter)، رئیس شعبه آمریکایی سامسونگ می گوید: “بسیاری از کاربرانی که گلکسی نوت 4 و یا گلکسی نوت 5 را خریده اند، به شدت دنبال این سری از گوشی ها بوده و تاکید دارند که به جز سری نوت، گوشی دیگری را انتخاب نخواهند کرد.”

ما هم با این موضوع موافقیم و به شدت انتظار می کشیم تا ببینیم که سامسونگ با گلکسی نوت 8 چه چیزی را برای طرفدران خود به ارمغان خواهد آورد، به خصوص آنکه، این فبلت باید با دستگاهی چون آیفون 8 اپل به رقابت بپردازد. بازار گوشی های هوشمند در سال جاری رقابت سختی را بین پرچمداران بزرگ غول های تکنولوژی شاهد خواهد بود، شما غیر از این فکر می کنید؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر