;
coinex

مشکل پارکینگ ، ویژگی جدید گوگل مپ که در اندروید در دسترس است

مشکل پارکینگ ، ویژگی جدید گوگل مپ که در اندروید در دسترس است

ما از قبل می دانستیم که در آینده چه پیش خواهد آمد و حالا آن چه منتظرش بودیم، تحقق یافت؛ ویژگی جدید گوگل مپ که پیش از این با عنوان دسترسی پارکینگ در مراحل اولیه بود؛ به نام مشکل پارکینگ (parking difficulty) ارتقا پیدا کرد و به طور رسمی راه اندازی شده است.

در حال حاضر، این ویژگی تنها در اندروید در دسترس است. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می کند که شما بدانید چطور پیشروی کنید؛ آن هم زمانی که پارک کردن در مقصد شما دشوار است و به شما نشان می دهد که چگونه این وضعیت را مدیریت کنید.

گوگل در پستی در سایت خود درباره این ویژگی جدید گوگل مپ این طور نوشته است: “برای آن که ببینید که چقدر ممکن است پارک کردن در جایی که به سمت آن در حرکت هستید، دشوار است، فقط کافی است مقصد خود را در گوگل مپ وارد کنید و سپس به دنبال آیکون مشکل پارکینگ (parking difficulty) بگردید که در پایین صفحه نمایش شما قرار دارد. “

مشکل پارکینگ، ویژگی جدید گوگل مپ مشکل پارکینگ، ویژگی جدید گوگل مپ

ویژگی مشکل پارکینگ گوگل مپ بر اساس اطلاعات پارکینگ تاریخی موجود درباره مقصد، برای شما مشخص می کند که در زمان مورد نظرتان، وضعیت پارکینگ در مقصد چگونه است و این را با وضعیت های “محدود”، “متوسط” و “آسان” به شما نشان می دهد. این ویژگی جدید بسیار شبیه به ویژگی زمان شلوغی (Popular Times) گوگل مپ کار می کند.

این ویژگی در حال حاضر تنها به برخی مناطق مترو در آمریکا محدود می شود، این فهرست شامل سان فرانسیسکو، سیاتل، میامی، آتلانتا، بوستون، شارلوت، شیکاگو، دیترویت، لس آنجلس، مینیاپولیس خیابان پل، شهر نیویورک، اورلاندو، فیلادلفیا، پیتسبورگ، سن دیگو، سنت لوئیس، تمپا، واشنگتن دی سی، کلیولند، دالاس / فورت ورث، دنور، هوستون، ققنوس، پورتلند و اسکرامنتو است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر