;
coinex

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ آرای مردمی از مرز 100 هزار گذشت!

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ آرای مردمی از مرز 100 هزار گذشت!
نهمین جشنواره وب و موبایل ایران در اواخر بهمن ماه جاری (28 بهمن ماه) برگزار خواهد شد و بازهم وب مسترها و کارآفرینانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند، دلگرم می شوند که این عرصه بدون متولی نبوده و عده ای هستند که تصمیم گرفته اند تا کسب و کار در این حوزه را رونق بیشتری بخشیده و موانع پیش روی آنها را تا حد امکان برطرف کنند.

این جشنواره، امسال وارد نهمین سال حیات خود شده و البته با ویژگی های منحصر بفردی نیز همراه شده است. آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل امسال تا ساعاتی دیگر (11 شب امروز) به پایان خواهد رسید. مدت ثبت نام به دلیل استقبال شرکت کنندگان تمدید شد و اکنون لحظات نهایی خود را طی می کند؛ البته به نظر می رسد که در این دوره رکوردهای جالبی نیز تا اینجا به ثبت رسیده است.

رضا الفت نسب، دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی در مصاحبه ای اختصاصی با وب سایت تکرا اعلام کرد که امسال مجموع اپلیکیشن شرکت کننده در بخش موبایل به 891 برنامه موبایلی افزایش یافته و تعداد وب سایت های شرکت کننده در این دوره 3931 وبگاه خواهد بود.

یکی دیگر از آمارهایی که امسال بسیار جلب توجه می کند، تعداد آرای مردمی در بخش های مختلف است، چیزی بیش از 100 هزار رای می تواند پشتوانه بسیار قوی برای این جشنواره بوده و متولیان آن را برای ادامه دادن این مسیر، بیش از پیش تشویق کند.

یکی از ویژگی های جذاب نهمین جشنواره وب و موبایل ایران رویدادی به نام چشمک است که در جشنواره امسال خودی نشان می دهد. در این همایش به چالش بیکاری و راهکارهای مبارزه با آن پرداخته خواهد شد که مسلما چنین چیزی می تواند در نوع خود بسیار جذاب و البته کاربردی باشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه چالش چشمک در سایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

امیدواریم که جشنواره وب و موبایل ایران در سال جاری نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود و انگیزه ای باشد تا کسب و کارهای اینترنتی ایران با قدرت هر چه تمام تر به مسیر خود ادامه دهند. ما هنوز در اول این راه هستیم و باید در این صنعت، تجربه های فراوانی کسب کنیم.

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر