;
coinex

معرفی 10 انیمیشن جذاب که نباید آنها را از دست دهید

معرفی 10 انیمیشن جذاب که نباید آنها را از دست دهید

نتفلیکس یک شرکت جهانی رسانه ای است که مجموعه های تلویزیونی بسیاری را ارائه می دهد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1998 آغاز کرد و طبق آخرین آمار منتشر شده، نتفلیکس در سال 2016 میلادی تقریبا 75 میلیون مشترک را داشته است. امروز در تکرا قصد داریم که 10 انیمیشن موجود در نتفلیکس را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دنیای انیمیشن سازی از همان ابتدا پرطرفدار بود؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزارهای مختلف برای تولید انیمیشن های باکیفیت، این صنعت رشد بسیاری داشته و در حال حاضر طرفداران زیادی را دارد. اکنون بهتر است که نگاهی به این 10 فیلم انیمیشنی داشته باشیم.

معرفی 10 انیمیشن جذاب

Finding Dory

انیمیشن

Finding Dory یکی از بهترین تولید های شرکت دیزنی بود که دنباله داستان در جستجوی نمو است. این فیلم در سال 2016 رکورد فروش عجیبی را به ثبت رساند. بازهم Ellen Degeneres با صدای دوست داشتنی خود دیالوگ های زیبای دوری را بیان می کند. دوری شخصیت فراموش کار این فیلم بود، زمان داستن این فیلم دقیقا یک سال بعد از پیدا شدن نمو است. دوری به یاد می آورد که خانواده ای در آن سر دنیا دارد و به کمک دوستان خود به جستجوی آن ها در اقیانوس سحرآمیز می پردازد.

Zootopia

انیمیشن

استودیو انیمیشنی دیزنی فعالیت خود را با Zootopia ادامه داد. در داستان این فیلم دنیای انسان و حیوانات با هم ترکیب شده و حیوانات کنترل شهر را در دست می گیرند. داستان پلیسی فیلم Zootopia هر سلیقه ای را جذب می کند.

Minions

انیمیشن

بدون شک مینیون ها را می شناسید، شخصیت های جذاب و دوست داشتنی که در فیلم “من نفرت انگیز” به اوج جذابیت خود رسیدند. آخرین فیلم منتشر شده درباره مینیون ها بسیار جذاب است و از دسته فیلم هایی است که باید حتما دیده شود. مینیون ها در این فیلم در منطقه سردسیری زندگی می کنند و به دنبال اربابی هستند تا از او اطلاعت کنند. پس از مدتی جستجو تصمیم می گیرند به شهر بروند و در آنجا به جستجوی ارباب ادامه دهند.

Angry Birds

انیمیشن

با شنیدن اسم انگری بردز همه به یاد بازی جذابی می افتند که ساعت ها کاربران را سرکرم می کرد. شخصیت های انگری بردز یا پرندگان خشمگین برای اولین بار در یک بازی دیده شدند و پس از آن به جنجالی ترین شخصیت های کارتونی تبدیل شدند، پس از مشهور شدن این شخصیت ها عروسک ها، لباس ها و دیگر ابزارها با شکل و شمایل آن ها ساخته شد. در فیلم سینمایی انگری بردز بازهم جنگ بین خوک ها و پرندگان با شیوه جدید وجود دارد، اگر شما از دوستدارن دنیای انیمیشن هستید، پیشنهاد می شود که حتما این فیلم را ببینید.

Kung Fu Panda 3 – پاندای کونگ فو کار 3

انیمیشن

پاندای کونگ فو کار یکی از بهترین فیلم های تاریخ انیمیشن بود که در عناوین مختلفی منتشر شده است. این انیمیشن دارای شخصیت های جنگنده دوست داشتنی بسیاری است که در طول آن داستان های عجیب و غریبی رخ می دهد. در پاندای کونگ فو کار 3، شخصیت اصلی داستان یعنی همان پاندای دوست داشتنی قبیله پاندای خود را پیدا می کند و در آن جا مهارت های مبارزه را می آمورد.

Antz

انیمیشن

Antz یا مورچه ای به نام زی یکی دیگر از فیلم های جذابی است که توسط استودیو دریم ورکز ساخته شده است. این فیلم داستان مورچه ای به نام زی است که از زندگی روزانه و عادت وار خود خسته شده و قصد دارد که زندگی خود را با شیوه جدیدی ادامه دهد و پس از آن با دختر ملکه قبیله خود آشنا می شود.

The Emperor’s New Groove – زندگی جدید امپراطور

انیمیشن

قبل از اینکه دیزنی وارد صنعت انیمیشن سازی با کامپیوتر شود، فیلم های کارتونی 2 بعدی طرفداران بسیاری را داشتند. یکی از فیلم های گذشته این استودیو The Emperor’s New Groove یا “زندگی جدید امپراطور” است. این فیلم یکی از جذاب ترین ها در دسته کمدی و ماجراجویی است.

The Little Prince

انیمیشن

حتما داستان شازده کوچولو را نشیده اید، این داستان در سال 1943 توسط رمان نویس فرانسوی با نام آنتوان دو سنتاگزوپری نوشته شد. داستان انیمیشن شازده کوچولو یکی از دیدنی ها است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست دهید.

Hotel Transylvania 2

انیمیشن

Hotel Transylvania 2 یا  هتل ترنسیلوانیا ۲ ساخته سونی پیکچرز است. داستان این شماره ادامه نسخه قدیمی است. دراکولای این داستان اکنون نوه دارد، یک مهمان قدیمی وارد این هتل می شود که داستان های جالبی را برای این هتل پیش می آورد.

Chicken Run

انیمیشن

فیلم Chicken Run ساخته استودیو دریم ورکز است که یکی از بهترن عناوین این استودیو به شمار می آید. مرغ ها در یک مزرعه تصمیم به فرار گرفتن از دست صاحب خود را می گیرند و چالش های بسیاری را پشت سر می گذارند. خروس باهوشی به نام جینجر به دنبال راهی برای فرار از دست صاحب مزرعه است و در نهایت با دوستان خود راهی را برای فرار پیدا می کند. انیمیشن Chicken Run در سال 2000 میلادی منتشر شد.

منبع: technobuffalo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر