;
coinex

سینمایی که جایگاه‎هایش خودروهای کلاسیک خواهد بود!

سینمایی که جایگاه‎هایش خودروهای کلاسیک خواهد بود. سینمای آگوست مون

در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا، سینمایی قرار است ساخته شود که در آن می‌توان درون خودرو نشست و فیلم دید. نام این سینما، آگوست مون (August Moon) است و در سال آینده افتتاح می‎شود.

مدل‎هایی از اینگونه سینما در ایالات متحده آمریکا در سال 1960 وجود داشت و اکنون هم با الهام از گذشته و با استفاده از تکنولوژی آینده، تجربه‎ای جدید از فیلم دیدن در سینما بوجود خواهد آمد. هزینه ساخت ساختمان این پروژه، 10 میلیون دلار خواهد بود و 40,000 فوت مربع وسعت خواهد داشت. این سینما سقف هم خواهد داشت، ولی با گنبد هوای فشرده، هوا از آن عبور خواهد کرد و آسمان هم به خوبی دیده می‌شود.

البته شما با خودروی خودتان نمی‎توانید وارد این سینما شوید؛ شما خودروی تان را در بیرون از این سینما پارک می‎کنید و درون این خودروهای کلاسیک می‎نشینید. خودروهای کلاسیک هم به عنوان جایگاهی برای نشستن، تغییر شکل داده می‌شوند و می‎توانید در آن غذا و نوشیدنی هم سفارش دهید. در گذشته، غذاهایی که در اینجا سفارش داده می‌شد غذاها و نوشیدنی ‎هایی مثل برگرها و میلک شیک بود و در این سینما هم احتمالا وضعیت بر همین منوال خواهد بود.

از اصلی‎ترین بخش‎های این سازه، پرده سینمای غول پیکر آن خواهد بود. این نمایشگر، بزرگترین پرده غیر آیمکس در سراسر آمریکای شمالی نیز خواهد شد. Michael Counts که یکی از اجرا کنندگان این پروژه است، می گوید که نشویل از بهترین مکان ها برای اجرای این پروژه است.

او به نشریه The Tennessean گفت:

ما فکر می‎کنیم شهر نشویل، مکانی عالی برای ساخت این سینما است و کاملا با شهر، همخوانی دارد.

وقتی که این پروژه افتتاح شود، سینمای آگوست مون در هر هفته 18 نمایش از فیلم‎های کلاسیک و جدید را به نمایش خواهد گذاشت که در کمتر جایی پیدا می‌شود. قیمت بلیت‎ها هم بستگی به جایی که بیننده می‌نشیند دارد. این قیمت بین 8 تا 20 دلار، متغیر خواهد بود.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر