;
coinex

اپراتور T-Mobile برای مشتریانش پیتزای مجانی می‌فرستد

اپراتور T-Mobile برای مشتریانش پیتزای مجانی می‌فرستد

اپراتور T-Mobile در اقدامی جالب، در چهار هفته برای مشتریانش غذای مجانی می‌فرستد!

مشترکین شرکت آمریکایی T-Mobile قرار است در چهار هفته آینده پای و پیتزا دریافت کنند. در هر سه‌شنبه این چهار هفته، هر کاربر یک پیتزا تزئین شده بزرگ به دستش می‌رسد. پیتزاها هم از رستوران Papa John می‌آید و  مشتریان این اپراتور می‌توانند، هر هفته روز سه‌شنبه از 14 فوریه تا 7 مارس با مراجعه به اپلیکیشن، زمان تحویل غذای خود را ببینند.

از خدمات دیگر این اپراتور خلاق، 25% تخفیف از منوی رستوران Papa John است. این سه‌شنبه که روز ولنتاین است، مشترکین می‌توانند با انتخاب خود یک فیلم رایگان از بین 40,000 فیلم، انتخاب کنند و ببینند. علاوه بر اینها در این سه‌شنبه، مشترکین می‌توانند با مراجعه به دفتر T-Mobile جوراب با مارک همین اپراتور در رنگ‌های سفید و مشکی هدیه بگیرند و در آخر، این مشترکین می‌توانند یک سفر 15 دلاری یا کمتر، به صورت رایگان با شبکه‌ حمل و نقل Lyft، داشته باشند.

در مسابقات هفتگی این شرکت، برندگان به عنوان جایزه بزرگ یک کارت هدیه 500 دلاری از رستوران Papa John دریافت خواهند کرد که از این هدیه برای سفارش غذا، نوشیدنی یا عصرانه از این رستوران می توانند استفاده کنند. همه برندگان هم یک سیستم سرگرمی خانگی دریافت خواهند کرد که شامل یک تلویزیون 4K در اندازه‌ 55 اینچ و یک ساندبار است. برندگان جایزه بزرگ یک چک 1,072 دلاری برای پرداخت مالیات یا هر کاری دیگر دریافت می‌کنند. 100 برنده اول یک کارت هدیه 100 دلاری از Papa John می‌گیرند. برندگان 400 جایزه بعدی هم کارت هدیه 25 دلاری دریافت خواهند کرد.

در کل 502 جایزه با مجموع ارزش 27,144 دلار در این هفته وجود دارد. از آنجا که هدیه مجانی‌های T-Mobile از سه شنبه تابستان گذشته شروع شد، در مجموع 30 میلیون هدیه به دست 6.2 میلیون مشترک این اپراتور رسیده است. در هر صورت این هم روشی برای جذب مشتریان بیشتر است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر