;
coinex

در صف بایستید؛ اما از نوع مجازی آن!

در صف بایستید؛ اما از نوع مجازی آن!
اگر شما نیز متولد دهه شصت یا پنجاه باشید، پس باید صف های طولانی نفت یا خرید کالاهای اساسی را به یاد داشته باشید. ایستادن های طولانی در این صف ها، به معنای واقعی برای متولدین آن دهه سخت و طاقت فرسا بود. در صف ایستادن های طولانی نه تنها برای ما که برای مردم دیگر کشورها نیز پر دردسر است؛ اما یونیورسال اورلاندو برای این معضل راهی اندیشیده است.

این کمپانی که مجموعه ای از مراکز تفریحی را در اختیار دارد، دستبندی را طراحی کرده که می تواند به صورت مجازی شما را در صف قرار دهد؛ اما از نوع مجازی آن!

دستبند TapuTapu دستگاهی است که این کار را انجام خواهد داد. این شرکت برای آنکه از تشکیل شدن صف های طولانی در مراکز تفریحی خود جلوگیری کند، این دستبند نوبت دهی را طراحی کرده است.

این دستبند در حال حاضر برای پارک آبی Volcano Bay کارایی داشته و افراد می توانند از طریق جایگاه هایی که در این پارک آبی قرار گرفته نوبت خود را ثبت کرده و به گشت و گذار در آن بپردازند.

هنگامی که نوبت به شما برسد، این دستبند از طریق ویبره و تکان دادن مچ دست، نوبت شما را یادآوری خواهد کرد. اگر یونیورسال اورلاندو نتیجه مطلوب را از این دستبند بگیرد، به تدریج آن را در بقیه مراکز تجاری و تفریحی خود توسعه خواهد داد.

.

منبع: orlandosentinel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر