;
coinex

خروجی های موفق شتاب دهنده شریف در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

خروجی های موفق شتاب دهنده شریف در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران
برگزیدگان نهمین جشنواره وب و موبایل، روز پنجشنبه گذشته در حضور جمعی از کارآفرینان و کسب و کارهای نوپای ایران، معرفی شدند و تندیس های خود را دریافت کردند.

حضور 908 اپلیکیشن و 4008 وب‌سایت در نهمین دوره از جشنواره نوظهور وب و موبایل ایران، می تواند گویای این حقیقت باشد که این رویداد ملی در مسیر درستی قدم گذاشته و مورد اقبال استارتاپ های جوان این مرز و بوم قرار گرفته است. برگزیدگان نهمین جشنواره توسط آرای 288 هزار داور این دوره انتخاب شدند. داورانی که خود از شرکت کنندگان این جشنواره بودند.

در جشنواره نهم علاوه بر تیم هایی که به روی صحنه رفته و موفق به دریافت تندیس شدند، یک موضوع جلب توجه می کرد و آن تاثیر برخی از تیم های شتابدهی در انتخاب شدن برندگان این دوره بود. تیم هایی که از آنان اسمی برده نشد؛ اما بدون شک نمی توان تاثیر و تلاش آنان را در موفقیت تیم های برگزیده در جشنواره نادیده گرفت. شتاب دهنده شریف، یکی از این تیم های تاثیر گذار بود. این شتاب دهنده با سه تیم برگزیده در این دوره از جشنواره وب و موبایل، تاثیر خود را بر بازار کسب و کارهای آنلاین نشان داد.

در گروه موسیقی، وب‌سایت نواک منتخب داوران شد، در گروه مقایسه قیمت‌ها، ترب موفق به دریافت تندیس شد و جالب آنکه در همین بخش برنده آرای مردمی لقب گرفت. در گروه اجتماعی، پیام رسان هدهد نیز توانست نظر داوران را به خود جلب کند. هر سه تیم متعلق به شتاب دهنده شریف هستند و بدون شک این شتابدهنده تاثیرات بسیار مثبتی در برنده شده این تیم‌ها داشته است.

فضای استارتاپی ایران در حال تغییر است و مسلما برای گذر از سیستم کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین، درست به مانند هر سیستم دیگری، باید مربیان خوبی در اختیار داشت. مسلما نقش شتاب دهنده ها در این حوزه کاملا مشخص و حیاتی است. امید که با تلاش این نسل جدید، ایرانی بیش از پیش قدرتمند داشته باشیم.

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    البته الان فضای استارتاپی توی ایران داغ شده ولی متاسفانه سرمایه گذاران کمی از اینکه استارت آپ هارو حمایت کن شل شدن و تا چند مدت دیگه فکر نمی کنم سرمایه گذاری اشتیاق به سرمایه گذاری در استارت آپ کنه

    پاسخ