;
coinex

اگزینوس 9810 ؛ پردازنده ای که در گلکسی اس 8 می‌نشیند!

اگزینوس 9810 ؛ پردازنده ای که در گلکسی اس 8 می‌نشیند!
استفاده از دو نسخه متفاوت از پردازنده در پرچمداران سامسونگ به یک سنت معمول برای سامسونگ تبدیل شده است. همیشه یکی از مدل های ساخت این کمپانی به پرچمدار اگزینوس خود سامسونگ مجهز شده و مدل دیگر با پردازنده های اسنپدراگون کوالکام قدرتنمایی کرده است.

امسال نیز فرقی با سال های گذشته ندارد. سامسونگ چندی پیش تیزر تبلیغاتی از تراشه اگزینوس 9 را منتشر کرد که انتظار می رود در گلکسی اس 8 مورد استفاده قرار گیرد. اکنون جزئیات بیشتری از این تراشه منتشر شده است . تراشه ای که این کمپانی آن را اگزینوس 9810 نامیده است.

پردازنده اگزینوس 9810 درست به مانند اسنپدراگون 835 با معماری 10 نانومتری تولید شده و دارای چهار هسته Mongoose M2 و چهار هسته Cortex A53 است.

 پردازنده گرافیکی که در کنار آن قرار گرفته Mali-G71 بوده که با فرکانس کاری 550 مگاهرتز داده های گرافیکی را پردازش می کند؛ اما متاسفانه این تراشه از تمام شبکه های ارتباطی پشتیبانی نمی کند.

به گفته یکی از رسانه های کره ای، پردازنده اگزینوس 9810 از لحاظ قیمتی درست به مانند اسنپدراگون 835 خواهد بود؛ اما با عملکردی بهتر و مصرف انرژی کمتر. شاید تنها مشکل این باشد که پردازنده خانگی سامسونگ پشتیبانی کاملی از تمامی شبکه های ارتباطی ندارد و این تنها ضعف آن است!

این منبع کره ای اضافه می‌کند که تمام مدل های گلکسی اس 8 که در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده و قیمت آن از حدود 874 دلار آغاز می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر