;
coinex

بازگشت گلکسی نوت 7 به بازار؛ اما این بار امن‌تر از گذشته!

بازگشت گلکسی نوت 7 به بازار؛ اما این بار امن‌تر از گذشته!
تولید و عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 به دلیل معیوب بودن باتری آن متوقف شد. در طول فراخوان این فبلت، گزارش های زیادی حاکی از آن بود که با وجود اطلاع کاربران از انفجار گلکسی نوت 7، بسیاری از کاربران حاضر به بازگرداندن گوشی خود نبوده‌اند. چنین محبوبیتی می تواند برای هر کمپانی بزرگی به عنوان یک پشتوانه قوی محسوب شود.

اکنون خبر می رسد که این کمپانی کره ای به دلیل استقبال کاربران از این اسمارت فون آن را مجددا راه اندازی کند. با این وجود بازگشت گلکسی نوت 7 به بازارهای نوظهوری چون هند، به زودی محقق خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده در اکونومیک دیلی کره، با شروع ماه ژوئن، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 در هند و ویتنام عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نشده که سامسونگ چگونه قصد دارد تا گلکسی نوت 7 های تعمیر شده خود را در هند به فروش برساند. بر اساس قوانین موجود در هند، اجازه عرضه محصولات تعمیر شده تولیدکنندگان خارجی در این کشور، میسر نخواهد بود.

بازگشت گلکسی نوت 7 به بازار

گلکسی نوت 7 با یک باتری غیر قابل تعویض 3500 میلی‌آمپر ساعتی راه اندازی شد. انتظار می رود که نسخه بازسازی شده آن با یک باتری کوچکتر 3000 میلی آمپر و یا 3200 میلی‌آمپر ساعت دیده شود. به جز تغییر در ظرفیت باتری، این امکان وجود دارد که طراحی شاسی گلکسی نوت 7 مرمت شده با تغییراتی همراه شود. شاید دیگر نمایشگر آن با دو لبه منحنی خودنمایی نکند. حذف انحنا از دو طرف صفحه نمایش به منظور ایمن تر شدن آن انجام می‌شود.

گلکسی نوت 7 در هنگام عرضه بازار با قیمت 849 دلار در اختیار مشتریان قرار می گرفت. پیش بینی می شود که نسخه بازسازی شده این فبلت با قیمت مقرون به صرفه تری در دسترس قرار گیرد.

جمع آوری 2 میلیون گوشی گلکسی نوت 7 از بازار موجب شد تا سامسونگ چیزی در حدود 5.2 میلیارد دلار خسارت ببیند. مسلما فروش نسخه مرمت شده این دستگاه می‌تواند تا حدودی هزینه های این خسارت تحمیل شده را کمتر کند.

سامسونگ در تلاش برای به دست آوردن مجدد اعتماد کاربران خود، در ماه گذشته اعلام کرد که گلکسی نوت 8 (موسوم به بایکال) با ویژگی های نوآورانه جدید همراه بوده و امن‌تر از نسل قبلی خود به دست کاربران خواهد رسید.

گفته می‌شود که گلکسی نوت 8 سامسونگ دارای نمایشگر 4K، پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام، هوش مصنوعی بیکسبی و با ویژگی مشابهی با کانتینیوم که به کاربر اجازه می دهد تا با اتصال به یک نمایشگر خارجی یک دستکتاپ در اختیار داشته باشد، همراه خواهد بود. بی شک گلکسی نوت 8 با این مشخصات، فبلت دیدنی خواهد بود؛ اما فعلا کاربران باید منتظر بازگشت گلکسی نوت 7 به بازار باشند!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر