;
coinex

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برای آیفون 8 به مشکل کمبود حافظه در آیفون خاتمه می دهد

حافظه داخلی

اپل قصد دارد با افزایش حداقل حافظه داخلی گوشی های آیفون 8 مشکل کمبود حافظه را از بین ببرد. طبق شایعات منتشر شده حافظه گوشی های آیفون 8 قرار است 64 گیگابایت و 256 گیگابایت باشد این گوشی همچنین مجهز به قابلیت های جدید دیگری هم خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گزارش ها حاکی از این هستند که حافظه های موجود برای آیفون 8 ، تنها ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت هستند. با توجه به گزارش TrendForce شرکت اپل احتمالا استفاده از حافظه داخلی کم را در آیفون 8 کنار بگذارد و در پایین ترین مدل این گوشی حافظه ای ۶۴ گیگابایتی تعبیه کند.

البته این عمل نخستین بار اپل نیست، در هنگام عرضه iPhone 7، این شرکت قید حافظه ۱۶ گیگابایتی را برای این گوشی زد و حافظه پایین ترین مدل را ۳۲ گیگابایت قرار داد. این بار هم ممکن است که اپل به رسم گذشته حافظه ۳۲ را کنار بگذارد و مدل پایه آیفون 8 را با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه کند. گفته می شود بیشترین مقدار حافظه برای آیفون ۸ ، ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود که می تواند بیشمار محتوای عکس و ویدیو و برنامه را برای کاربر ذخیره کند.

این حرکت می تواند نقش مهمی را در قیمت گذاری آیفون ۸ بازی کند. یک آیفون ۷  با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می تواند شما را در حدود ۸۵۰ دلار آمریکا / ۸۰۰ یورو / ۱۳۸۰ دلار استرالیا در خرج بیاندازد.با معرفی تکنولوژی جدید او ال ای دی در صفحه نمایش های آیفون ۸، گران ترین مدل آیفون ۸ بنا بر شایعات قیمتی معادل ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت. به احتمال زیاد استفاده از حافظه ۶۴ گیگابایتی به جای ۳۲ در مدل پایه آیفون ۸ می تواند قیمت ارزان ترین آیفون ۸ را دچار یک افزایش قیمت ناخوشایند کند و تعدادی از خریداران را منصرف کند.

برخی بر این باورند که iPhone 7s با صفحه نمایش 4.7 اینچ و آیفون 7 اس پلاس با صفحه نمایش 5,5 اینچ، گران ترین مدل هر دو گوشی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند، اما از مقدار دقیق حافظه این گوشی ها اطلاعاتی منتشر نشده. تنها نکته موجود در اخبار ها این است که آیفون 7 اس احتمالا قیمت گذاری محتاطانه ای خواهد داشت تا با دیگر برند ها رقابت کند. این می تواند به معنی حافظه کمتر برای این گوشی باشد.

 TrendForce در گزارش خود به شایعات زیر هم اشاره می کند:

– احتمالا شاهد عرضه ۳ مدل آیفون خواهیم بود : یک نسخه ۴،۷ اینچی، یک نسخه ۵،۵ اینچی و یک نسخه ۵،۸ اینچی که آخرین امکانات را دارد.

-نسخه ۵،۸ اینچی احتمالا یک صفحه نمایش AMOLED خواهد داشت که رزولوشن آن 2K  است  و صفحه آن خمیده نیست.

– نسخه ۵،۸ اینچ ممکن است با حذف دکمه فیزیکی home نسبت صفحه نمایش به بدنه را در خود زیاد کرده و سایز قاب خود را در اندازه نسخه ۴،۷ اینچی نگاه می دارد.

-نسخه های ۴،۷ و ۵،۵ اینچی هر دو احتمالا صفحه نمایش ال سی دی  خواهند داشت.

– رم مدل ۴،۷ اینچ احتمالا ۲ گیگابایت و در مدل های ۵،۵ و ۵،۸ اینچ رم برابر ۳ گیگابایت خواهد بود.

منبع:cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر