;
coinex

گوشی‌های پایین‌رده نوکیا همچنان دارای فروش میلیونی هستند

گوشی‌های پایین‌رده نوکیا همچنان دارای فروش میلیونی هستند

شرکت فلاندی نوکیا شاید در چند سال گذشته حضور چندان پر رنگی در صنعت موبایل نداشت اما این شرکت با گوشی‌‍‌های پایین‌رده و البته خوش قیمت خود توانست در سال 2016 میلادی، در جایگاه دوم شرکت‌های بزرگ فروش موبایل‌های پایین‌رده و بعد از سامسونگ قرار بگیرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر از این رکورد عجیب نوکیا اطلاع پیدا کنید.

اگر سایت تکرا را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شرکت فلاندی نوکیا همراه با شرکت اچ ام دی گلوبال، روز گذشته از نسخه جدید موبایل پایین‌رده نوکیا 3310 و چند گوشی اندرویدی اعم از نوکیا 5 و نوکیا 3 در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2017 رونمایی کرده است که قطعا باعث موفقیت این کمپانی قدیمی و معروف در بازارهای جهانی خواهد شد اما طبق اطلاعات جدید، نوکیا در سال 2016 همچنان توانسته موفق باشد.

گوشی‌های پایین‌رده نوکیا همچنان دارای فروش میلیونی هستند

شرکت نوکیا در سال 2016 میلادی و در زمان تصاحب مایکروسافت با فروش بیش از 35 میلیون نسخه از گوشی‌های پایین‌رده و سهم 8.9 در صد از مجموع گوشی‌های پایین‌رده فروخته شده در دنیا در جایگاه دوم برترین فروشندگان گوشی‌های پایین رده قرار گرفته است. این در حالیست که شرکت سامسونگ با فروش بیش از 52 میلیون گوشی پایین رده و و سهم 13.2 در صد از مجموع گوشی‌های پایین‌رده فروخته شده در دنیا توانسته است تا صدر نشین فروشندگان گوشی‌های پایین‌رده باشد.

همچنین باید گفت که  شرکت آلکاتل و شرکت چینی TCL تیز در سال 2016 توانسته‌اند تا 28 میلیون نسخه گوشی پایین‌رده بفروشند و 7 درصد از سهم بازار این تلفن‌های هوشمند را در اختیار داشته باشند. اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که گوشی‌‎هایی پایین‌‎رده هوشمند و ساده در هر حالتی در میان کاربران جهانی بسیار محبوب هستند و بازار آن‌ها فعال و زنده است.

گوشی‌های پایین‌رده نوکیا بعد از سال‌ها همچنان در حال رکورد زنی و یکی از پرفروشترین گوشی‌های بازار گوشی‌های پایین رده در جهان هستند.

همانطور که می‌دانید گوشی‌های پایین‌‎رده نوکیا با کلید‌های فیزیکی نوستالژیک خود و البته مدل‌های جدید که دارای رنگبندی گسترده‌ای نیز هستند، با قیمت 70 تا 300 هزار تومان بسته به مدل در بازار ایران در حال فروش هستند و توانسته‌اند یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار ایران باشند. اگر شما نیز به دنیال یک گوشی دوم یا یک موبایل ساده برای تماس و ارسال پیامک هستید، قطعا گوشی‌های پایین‌رده نوکیا مخصوصا نوکیا 150 و نوکیا 230 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظر شما در مورد گوشی‌های پایین‌رده نوکیا چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر