;
coinex

طبق عکس های لو رفته ممکن‌است دکمه‌ های گلکسی اس 8 قابل‌تنظیم باشند

دکمه‌ های گلکسی اس 8سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 8 خود را به عنوان گوشی پرچمدار خود در 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه به نمایش عموم درآورد. گفته شده است که دکمه‌ های گلکسی اس 8  قابلیت تنظیم شدن توسط کاربر را دارا هستند.در ادامه با تکرا همراه باشید

مدتی است که شایعه شده‌، گلکسی اس 8 قرار نیست مانند سابق دارای دکمه هوم باشد و بجای آن قرار‌است به دکمه های لمسی روی نمایشگر مجهز باشد. الان دیگر این موضوع تقریبا قطعی شده به‌نظر می‌رسد .چرا که عکس‌های درز‌ کرده از درون بخش تولید و طراحی گوشی‌های هوشمند سامسونگ به بیرون و تفاسیر  گویای این امر هستند. تیزر تبلیغی خود سامسونگ نیز برای گلکسی اس 8 به این موضوع اشاره کرده‌ است. حال سوالی پیش می‌آید…آیا نکته خاصی درمورد این دکمه‌های گلکسی اس 8 روی نمایشگری وجود دارد؟ بنا به گزارشی جدید، این احتمال وجود دارد تا دکمه‌ های گلکسی اس 8 قابل تنظیم باشند.

گزارش جدیدی بیان کرده‌است با توجه به عکس‌جدید درز‌ کرده از گلکسی اس 8 به بیرون، دو نوع چیدمان متفاوت برای دکمه‌های روی نمایشگر هرکدام از دستگاه‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس وجود‌دارد. در یکی از دستگاه‌ها، ما می‌توانیم ببینیم که دکمه‌عقب(back) در سمت چپ قرار‌دارد در‌حالی‌ که در دستگاه دیگر، این دکمه در سمت‌ راست و در جایی‌ که به صورت معمول، این دکمه در تلفن‌های هوشمند سامسونگ که دارای دکمه‌های خازنی هستند وجود دارد، قرار داده‌شده‌است.

دکمه‌ های گلکسی اس 8

مسلما در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا سامسونگ به کاربران گلکسی اس 8 این اجازه را خواهد‌ داد تا مکان دکمه‌های روی نمایشگر دستگاه خود را خودشان تنظیم کنند؟ این تغییرات به‌طور قطع تغییرات بزرگی برای کاربران‌ سامسونگ محسوب خواهند‌ شد و سامسونگ قصد‌دارد کاری کند تا  این افراد، سریع‌تر با این تغییرات اساسی در‌ راه خو بگیرند. شاید این یکی از راه‌هایی است که باعث می‌شود این اتفاق رخ‌ دهد.

ما از این قضیه به‌طور صد در صد  اطلاعی نداریم و منتظریم تا اخبار رسمی سامسونگ این خبر را نشر‌دهد. سامسونگ چند روز پیش اعلام‌کرد تا قرار‌است از گلکسی اس 8 در یک رویداد ویژه در شهر‌های نیویورک و لندن در روز 29 مارس امسال پرده‌برداری‌کند. ایده طراحی چنین قابلیتی برای دکمه‌های گلکسی اس 8 امری کاملا نوآورانه از طرف سامسونگ است. هرچند که نوآوری امری مثبت طلقی می شود اما ممکن است کاربران از این تغییر استقبال نکنند. حال آن که باید تا هنگام رونمایی رسمی ز ین محصول منتظر بمانیم تا بتوانیم نظرات و واکنش های متفاوت از این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

.

منبع:ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر