;
coinex

بلک بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده بلک بری در خاک اندونزی


گوشی جدید بلک بری با نام بلک بری آئورورا به صورت رسمی معرفی شده است. موبایل بلک بری آئورورا محصولی مشترک میان بلک بری و یک شرکت اندونزیایی است.
شرکت کانادایی بلک بری از موبایلی جدید با همکاری شرکت اندونزیایی PT Tiphone Mobile رونمایی کرده است. این گوشی هوشمن بلک بری آئورورا نام دارد و یک موبایل هوشمند میان‌رده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با بلک بری آئورورا آشنا شوید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، شرکت بلک بری چندی پیش در نمایشگاه MWC 2017، از موبایل اندرویدی بلک بری KEYone رونمایی کرده است اما از آن جایی که بلک بری یک شرکت کانادایی است و برخی از اختیارات را هنوز در دست دارد، چندی پیش قراردادی را به منظور وارد شدن هر چه بیشتر در یکی از بازارهای غنی خود یعنی بازار اندونزی با شرکت شرکت اندونزیایی PT Tiphone Mobile منعقد کرده است که بر اساس آن محصولات بلک بری در کشور اندونزی تحت برند بلک‌بری Merah Putih به بازار عرضه خواهند شد.

گوشی جدید بلک بری با نام بلک بری آئورورا به صورت رسمی معرفی شده است. موبایل بلک بری آئورورا محصولی مشترک میان بلک بری و یک شرکت اندونزیایی است.

گوشی بک بری آئورورا یک موبایل دو سیم کارت با وزنی در حدود 178 گرم و ابعاد ۱۵۲ در ۷۶.۸ در ۸.۵۵ میلی‌متر است. از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 425، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی،  4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی  8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 7.0نوقا اشاره داشت.

طبق گفته مسئولان این شرکت، موبایل بلک بری آئورورا قرار است از 13 ماه مارس سال میلادی جاری  مصادف با 24 فروردین ماه سال 96 در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی با قیمت 350 دلار وارد بازار شود. هنوز مشخص نیست که دستگاه فوق بری دیگر بازارها عرضه خواهد شد یا خیر؟ به صورت کلی انتظار می‌رود که بلک بری آئورورا به عنوان یک میانرده جایگاه خوبی را در بازار جهانی موبایل داشته باشد، قیمت 350 دلاری این دستگاه توجه زیادی را به حود جلب خواهد کرد. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

نظر شما در مورد بلک بری آئورورا چیست؟

.

منبع: mobilesyrup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر