;
coinex

شیائومی می مکس 2 در بنچمارک GFXBench محک خورد

مدتی است که خبرهای مربوط به گوشی شیائومی می 6 تمام توجه طرفداران گوشی‌های چینی را به خود معطوف کرده است؛ اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ می‌گردید، شاید شیائومی می مکس 2 نیز مورد جالب توجه ای باشد.

گوشی شیائومی Mi Max 2 با اسم رمز شیائومی اکسیژن (Xiaomi Oxygen) در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورد و مشخصات اصلی آن رخ نشان داد.

از قبل می‌دانستیم که شیائومی می مکس 2 یک فبلت بزرگ است و لیست منتشر شده در این بنچمارک نیز وجود نمایشگری 6.4 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1080p) در آن را تایید کرد. در دل این فبلت یک پردازنده اسنپدراگون هشت هسته‌ای کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز در درون آن جای گرفته و این در حالیست که در این بنچمارک هیچ اشاره ای به مدل این تراشه نشده است.

به نظر می‌رسد که این تراشه هشت هسته‌ای، یکی از تراشه های میان رده اسنپدراگون 660 است که از قبل شایعه شده بود.

از دیگر مشخصات شیائومی می مکس 2 که توسط بنچمارک GFXBench آشکار شده، می‌توان به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در کنار پردازنده مرکزی این دستگاه، پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قرار گرفته و در پنل پشتی آن نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی 4K تعبیه شده است.

برای دوست‌داران سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده و البته تکنولوژی NFC نیز خودنمایی می‌کند.

فقط جهت یادآوری، شایعاتی که تاکنون درباره مشخصات پردازنده اسنپدراگون 660 منتشر شده، نشان می‌دهد که این چیپست دارای یک معماری هشت هسته ای با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز و تکنولوژی فرآیند ساخت 14 نانومتری پردازنده‌های سامسونگ است. البته این‌ها برخی از مشخصات شایعه شده درباره این پردازنده بود و برای دانستن جزئیات دقیق درباره آن، باید تا اعلام رسمی کوالکام کمی صبر کرد.

گوشی شیائومی می مکس در ماه مه سال گذشته معرفی شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که فبلت شیائومی می مکس 2 نیز در ماه مه سال 2017 رونمایی شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر