;
coinex

گوشی هوشمند اینجوی 7 پلاس هواوی معرفی شد

گوشی هوشمند اینجوی 7 پلاس

شرکت هواوی مانند همیشه روال همیشگی خود را ادامه می‌دهد. قبل از هرچیز پرچمدارها از راه می‌رسند و بعد از آن نوبت به میانرده‌های دوست داشتنی این شرکت می‌رسد. این شرکت در اصل گوشی‌های هوشمند خود را در همه محدوده‌ها تولید می‌کند. حال پس از عرضه گوشی‌های هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس نوبت به ورود میانرده‌های این شرکت چینی به بازار است. چند ساعت پیش گوشی هوشمند اینجوی 7 پلاس (Enjoy 7 Plus) را معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در سال جاری میلادی گوشی‌های هوشمند متنوع اندرویدی بسیاری با برندهای مختلف وارد بازار شده‌اند و اکنون در مناطق مختلف جهان به فروش می‌رسند. به هر حال جدا از بحث گوشی‌های هوشمند پرچمدار، میانرده‌ها هم اهمیت زیادی برخوردار هستند. آخرین گوشی هوشمند اندرویدی که به تازگی معرفی شده است گوشی هوشمند اینجوی 7 پلاس بوده که در اصل یک میانرده با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا است که قرار است با قیمت 320 دلار روانه بازار چین شود.. هنوز خبرهای رسمی درباره عرضه این دستگاه به دیگر کشورها منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که اینجوی 7 پلاس پس از مدتی سر از بازارهای دیگر در آورد.

مشخصات گوشی هوشمند اینجوی 7 پلاس شامل پردازنده اسنپدراگون 435، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. در قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد و فلش LED آن وظیفه ثبت تصویر در شرایط نور کم را خواهد داشت. همچنین در این دستگاه یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده که از سرعت بالایی برخوردار است، لازم به ذکر است که دوربین سلفی اینجوی 7 پلاس 8 مگاپیکسل است که کیفیت خوبی را برای عکاسی سلفی و همچنین مکالمه تصویری ارائه می‌دهد.

اینجوی 7 پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی بوده و باتری 4000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را دارد. بدنه این دستگاه از جنس فلز بوده و احتمالا در رنگ سفید در دسترس باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر