;
coinex

قیمت شیائومی می 6 پلاس و شیائومی می 6 قبل از مراسم رونمایی اعلام شد

قیمت شیائومی می 6 پلاس (Xiaomi Mi 6 Plus) و شیائومی می 6 قبل از معرفی رسمی آنها توسط کمپانی شیائومی، به بیرون درز کرد. اگر چه از قبل نیز خبری درباره قیمت این دو دستگاه منتشر شده و آن را ارزان‌ ترین پرچمداران 2017 معرفی می‌کرد؛ اما این قیمت اعلام شده هنوز مورد تایید قرار نگرفته بود.

شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس در 19 آوریل (30 فروردین) به طور رسمی معرفی خواهند شد، اما در حال حاضر، لیست کاملی از قیمت این دو دستگاه در نسخه های مختلف، در فضای آنلاین قرار گرفته است.

این لیست با قیمت شیائومی می 6 آغاز می‌شود. این دستگاه با قیمت 314 دلار عرضه خواهد شد که کمی بالاتر از قیمت قبلی اعلام شده درباره این مدل است (در خبری که توسط همین منبع منتشر شده بود، قیمت شیائومی می 6 با برچسب قیمتی 1999 یوان -حدود 290 دلار- تعیین شده بود).

قیمت شیائومی می 6 پلاس نیز در این لیست با برچسب قیمت 390 دلار آغاز شده که در نسخه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

لیست قیمت دو پرچمدار جدید شیائومی نشان می‌دهد که گوشی شیائومی Mi 6 در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد که هر دو نسخه دارای 4 گیگابایت حافظه رم خواهد بود؛ اما از نظر فضای ذخیره سازی داخلی با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه استاندارد به 64 گیگابایت و نسخه سطح بالاتر به 128 گیگابایت مجهز شده است.

قیمت شیائومی می 6 پلاس و شیائومی می 6

قیمت شیائومی می 6 پلاس و شیائومی می 6

قیمت شیائومی می 6 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 319 دلار اعلام شده و مدل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با برچسب قیمتی 377 دلار عرضه خواهد شد.

در این لیست، قیمت شیائومی می 6 پلاس در سه نسخه مختلف منتشر شده و هر سه نسخه به 6 گیگابایت رم مجهز شده‌اند؛ اما در مقدار حافظه داخلی با هم متفاوتند.

قیمت شیائومی می 6 پلاس با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 390 دلار خواهد بود. قیمت نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 448 دلار اعلام شده و بالاترین نسخه از گوشی شیائومی می 6 پلاس با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمت 535 دلار خودنمایی خواهد کرد.

بد نیست بدانید که هر دو گوشی شیائومی می 6 و می 6 پلاس قدرت خود را از آخرین محصول کوالکام، اسنپدراگون 835 تامین کرده و مدیریت نرم افزاری آنان نیز برعهده اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود. بر بالای این سیستم عامل گوگل نیز رابط کاربری MIUI 8 نقش می‌بندد.

در حالی که انتظار می‌رود موبایل می 6 شیائومی دارای نمایشگر 5.1 اینچی باشد، نمایشگر گوشی بزرگ‌تر شیائومی می 6 پلاس، یک صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو مدل با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی خواهند کرد.

تا روز 30 فروردین ماه که تاریخ معرفی این دو پرچمدار خواهد بود، درست یک هفته زمان باقی مانده است و مسلما خبرهای اعلام شده در آن روز، یک خبر موثق و دقیق خواهد بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر