;
coinex

هواوی انجوی 7 پلاس رسما معرفی شد

هواوی انجوی 7 پلاس رسما معرفی شد
هواوی دیروز به طور رسمی از گوشی میان رده هواوی انجوی 7 پلاس (Huawei  Enjoy 7 Plus) خود رونمایی کرد. این دستگاه با مشخصات نسبتا معقولی معرفی شد؛ اما طراحی آن فرق چندانی با نسل گذشته این گوشی، هواوی انجوی 6 اس، ندارد.

مشخصات هواوی انجوی 7 پلاس

گوشی هواوی Enjoy 7 Plus دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS که با شیشه منحنی 2.5D محافظت می‌شود. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1280 پیکسل بوده که با حالت محافظ چشم همراه شده است. این دستگاه میان رده از تراشه هشت هسته‌ای MSM8940 قدرت گرفته که اسنپدراگون 435 کوالکام است. تراشه ای به روز شده از اسنپدراگون 430 که در گوشی هواوی انجوی 6 اس قدرتنمایی می‌کند.

این پردازنده مرکزیی با سرعت 1.1 گیگاهرتز داده ها را پردازش کرده و در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه سطح بالاتر دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و نسخه سطح پایین تر آن به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو نسخه قابلیت آن را دارد که تا 128 گیگابایت ارتقا یابد.

هواوی انجوی 7 پلاس

هواوی انجوی 7 پلاس در هفت رنگ مختلف در دسترس خواهد بود. طلایی، شامپاین طلایی، آبی، مشکی، نقره‌ای، خاکستری و صورتی رنگ هایی است که به این دستگاه جلوه خاصی داده است.

در عکاسی نیز این دستگاه با وجود دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فلش LED و PDAF با سرعت فوکوس خودکار 0.3 ثانیه توانایی ثبت تصاویر زیبایی را دارد. اندازه پیکسل های آن نیز 1.25 میکرومتر است. هواوی انجوی 7 پلاس از یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. این مقدار از ظرفیت باتری به راحتی می‌تواند این دستگاه را برای یک روز کامل روشن نگه دارد.

20 ساعت پخش ویدیویی و 15 ساعت مکالمه در شبکه 4G و جستجو در اینترنت، گویای انرژی بالای باتری این دستگاه است. با وجود ظرفیت باتری بالای آن، جالب است که هواوی انجوی 7 پلاس از ساختار باریکی برخوردار است.

هواوی انجوی 7 پلاس

قیمت هواوی انجوی 7 پلاس

هواوی انجوی 7 پلاس مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا بوده و رابط کاربری EMUI 5.1 بر بالای آن نقش بسته است. قیمت این دستگاه در نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، حدود 217 دلار قیمت گذاری شده و نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن 246 دلار معامله خواهد شد.

هواوی انجوی 7 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر