;
coinex

جیونی ام 6 اس پلاس رسما معرفی شد؛ میان رده‌ای قدرتمند

جیونی ام 6 اس پلاس رسما معرفی شد؛ میان رده‌ای قدرتمند
کمپانی گوشی ساز نه چندان مطرح جیونی (Gionee) دیروز در چین گوشی جیونی ام 6 اس پلاس (Gionee M6S Plus) خود را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی هوشمند درست 9 ماه پس از عرضه جیونی ام 6 و جیونی ام 6 پلاس معرفی شد. شاید یکی از برجسته ترین ویژگی های این دو اسمارت فون تراشه رمزگذاری شده امنیتی آنها باشد.

مشخصات جیونی ام 6 اس پلاس

کمپانی جیونی در ساخت این گوشی، طراحی زیبای گوشی های هوشمند خود را ادامه داده است. در واقع جیونی با در نظر گرفتن یک نمایشگر 6 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی که یک پنل شیشه ای 2.5D بر روی آن قرار گرفته، عملا جیونی ام 6 اس پلاس را در دسته بندی فبلت ها قرار داده است. نمایشگر این دستگاه که یک صفحه نمایش دو طرف منحنی بوده، با حاشیه های بسیار باریکی در دو طرف قاب همراه شده است.

در حاشیه زیرین قاب پنل جلویی، یک دکمه اصلی بیضی شکل دیده می‌شود که اسکنر اثر انگشت را نیز در خود جای داده و از همان ویژگی رمزگذاری اثر انگشت در دو مدل ام 6 و ام 6 پلاس استفاده شده است.

بدنه فلزی این دستگاه با استفاده از برش الماس به خوبی طراحی شده و قرار گرفتن این فبلت را در دست بسیار آسان کرده است.

اما اجازه دهید برای ورود به مشخصات جیونی ام 6 اس پلاس از تراشه آن آغاز کنیم. پردازنده اسنپدراگون 653 که با 6 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود، قدرت آن را تامین می‌کند.  این فبلت در دو نسخه عرضه خواهد شد. مدل 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی که هر دو نسخه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهند بود.

گوشی جدید جیونی انرژی روزانه خود را از یک باتری بزرگ 6020 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 تامین کرده و با وجود سیستم مدیریت هوشمند قدرت، مصرف انرژی خود را به حداقل ممکن رسانده است.

در پنل پشتی گوشی جیونی M6S Plus یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f1.9 و فوکوس خودکار سریع با 0.03 ثانیه دیده می‌شود و بر اساس اطلاعات منتشر شده از شبکه ارتباطی پر سرعت 4G+ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات جیونی ام 6 اس پلاس

قیمت جیونی ام 6 اس پلاس و تاریخ عرضه آن

نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با برچسب قیمتی 508 دلار عرضه شده و نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 624 دلار معامله خواهد شد. هر دو گوشی از تاریخ 2 مه (12 اردیبهشت ماه) در دسترس خواهند بود.

شرکت جیونی (Gionee) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چین است. این کمپانی در سال 2002 در شنزن چین تاسیس شد و درست یک سال بعد، یعنی در 2003 توانست حدود 5 درصد از سهم بازار موبایل این کشور را به خود اختصاص دهد. البته این نام برای کاربران ایرانی چندان آشنا نیست!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر