;
coinex

لنوو با برند زوک موبایل خداحافظی می‌کند؛ گوشی زوک اج آخرین محصول این برند!

لنوو با برند زوک موبایل خداحافظی می‌کند؛ گوشی زوک اج آخرین محصول این برند!
چند ماه پیش کمپانی لنوو اعلام کرد که قصد دارد تا با یکپارچه سازی بخش موبایل خود، تمامی گوشی های هوشمند خود را در زیر چتر یک برند واحد، تولید کند.

به نظر می‌رسد که چنین تصمیمی از خرید موتورولا توسط لنوو نشات گرفته است. این طرح ظاهرا با راه اندازی خط تولید مدل وایب (Vibe) تحت برند لنوو موتو برای گوشی های میان رده این کمپانی آغاز شد؛ اما انتظار نمی‌رفت که این برنامه شامل برند زوک موبایل (ZUK Mobile) نیز بشود؛ چرا که این برند، یک بخش کاملا مستقل از کمپانی لنوو بود، قسمتی که بسیار به برند آنر برای کمپانی هواوی شباهت دارد.

برند زوک موبایل

این خبر جدید توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با اکانت @Old Cool منتشر شده است. در پست او اعلام شده که موبایلی با نام زوک زد 3 وجود نخواهد داشت. این پست با پاسخی از تحلیلگر معروف، Pan Jiutang، مورد تایید قرار گرفته است. Pan Jiutang تایید کرده است که بخش زوک موبایل به زودی تعطیل خواهد شد.

پان در پست خود به این نکته نیز اشاره کرد که این کمپانی عملکرد موفقی داشت و در طول حیات کوتاه مدت خود، توانسته بود تا هواداران خوبی به عنوان یک تولید کننده گوشی‌های هوشمند، برای خود دست و پا کند.

برند زوک موبایل

ZUK Mobile در 28 مه سال 2015 تاسیس شد و تنها یک ماه بعد از دومین سالگرد تاسیس خود، توسط لنوو تعطیل می‌شود. این برند در طول دوران کوتاه مدت از حیات خود، به عنوان یک سازنده گوشی‌های هوشمند، مدل های زوک زد 1، زوک زد 2، زوک زد 2 پرو و زوک اج را معرفی کرد.

در اوایل سال جاری میلادی تصاویری از گوشی هوشمندی به بیرون درز کرد که نسخه مخصوص زوک اج 2 نامیده می‌شد؛ اما این اسمارت فون با دوربین دوگانه زیبای خود، هرگز وارد بازار نخواهد شد. برای طرفداران این نام تجاری، گوشی زوک اج آخرین پرچمداریست که از این کمپانی دیده می‌شود.

اما هنوز بارقه هایی از امید برای طرفداران این برند وجود دارد. Alex Chen Yu، مدیرعامل لنوو، چند روز قبل اعلام کرد که رابط کاربری ZUI این شرکت برای گوشی‌های آینده مدل موتو استفاده خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر