;
coinex

سامسونگ و ال جی در حال توسعه صفحه نمایش منحنی از چهار طرف هستند

صفحه نمایش منحنی

تکنولوژی صفحه نمایش در طول چند سال اخیر راهی طولانی را پشت سر گذاشته است. شرکت سامسونگ در سال جاری با عرضه گلکسی اس 8 کیفیت ساخت بسیار بالا را نشان داد. حال گزارش جدیدی از سوی کره چنوبی منتشر شده که با توجه به آن شرکت سامسونگ در حال توسعه صفحه نمایش منحنی از چهار طرف است و همچنین گفته شده، علاوه بر سامسونگ شرکت ال جی هم در حال کار بر روی صفحه نمایش مشابه است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در واقع ساخت صفحه نمایش منحنی از هر چهار طرف به این معنی است که قسمت‌های بالا و پایین هم دارای منحنی خواهند بود. یعنی این صفحه نمایش فاقد قاب خواهد بود و تقریبا 98 درصد از بدنه جلویی را اشغال می‌کند. با ساخت چنین صفحه نمایشی دیگر نیاز به گسترش اندازه واقعی گوشی هوشمند نیست و می‌توان گفت که از هر نظری بی همتا است. شرکت سامسونگ در گلکسی اس 8 امسال تکنولوژی صفحه نمایش خود را تغییر داد، منحنی‌های زیباتر و حذف دکمه‌ فیزیکی هم در قسمت جلویی از اصلی‌ترین جزئیات این صفحه نمایش بود. همچنین اضافه شدن دکمه‌های ناوبری در این صفحه نمایش توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

با این حال ممکن است که مدت زمان زیادی تا ساخت صفحه نمایش منحنی از چهار طرف توسط سامسونگ و ال جی نیاز باشد. ظاهرا تکنیک‌های لمینیت هم چالش سختی را برای قسمت لمسی از هر طرف ایجاد می‌کند، البته این چالش برای نسل اول گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش منحنی از چهار طرف است. به هر حال شکی در این نیست که کاربران زیادی از تکنولوژی فوق استقبال خواهند کرد.

متاسفانه هنوز جزئیات زیادی از این صفحه نمایش منتشر نشده؛ اما با توجه به شواهد موجود هردو شرکت ال جی و سامسونگ در حال کار بر روی این صفحه نمایش هستند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر