;
coinex

برخلاف شایعات گذشته، گوشی سرفیس فون در ماه جاری معرفی نخواهد شد

برخلاف شایعات گذشته، گوشی سرفیس فون در ماه جاری معرفی نخواهد شد
مایکروسافت در 23 ماه مه (2 خرداد) کنفرانسی را در شانگهای چین برگزار خواهد کرد. شایعات فراوانی وجود داشت که این کمپانی قصد دارد تا در آن روز، سخت افزارهای جدیدی را به نمایش بگذارد. با توجه به گفته های اخیر مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، بسیاری بر این باور بودند که غول ردموند گوشی سرفیس فون خود را در این رویداد به روی صحنه خواهد برد.

اما هیچ کدام از این اخبار درست نبوده و گویا قرار نیست تا گوشی سرفیس فون به این زودی ها رخ نشان دهد. در کنفرانس 23 مه، ما به احتمال بسیار زیاد به جای یک گوشی هوشمند، شاهد معرفی یک مدل جدید از تبلت سرفیس پرو خواهیم بود.

بر اساس اطالاعات درز شده، گوشی سرفیس فون مایکروسافت زودتر از پاییز امسال و یا بهار سال 2018 رخ نشان نخواهد داد. البته این حدس و گمان هایی است که توسط کارشناسان این حوزه زده می‌شود، اما در نهایت این غول تکنولوژی در هر زمانی می‌تواند از محصول جدید خود رونمایی کند.

گوشی سرفیس فون در شانگهای نخواهد شد

بر اساس شواهد موجود، انتظار می‌رود که دستگاه جدیدی از مدل های تبلت سرفیس پرو در رویداد 2 خرداد شانگهای رونمایی شود؛ اما برخی منابع به این نکته اشاره کرده‌اند که لزوما مایکروسافت قصد ندارد تا نسل جدیدی از تبلت های سرفیس را به بازار عرضه کند، بلکه این مدل می‌تواند یک نسخه ارتقا یافته از تبلت های سرفیس پرو 4 موجود در بازار باشد.

به عبارت دیگر، دستگاهی که در 23 ماه مه رخ نشان خواهد داد، یک نسخه به روز شده از سرفیس پرو 4 با یک تراشه جدید، مقدار رم و حافظه داخلی بیشتر و احتمالا یک نمایشگر 4K خواهد بود. این پیشرفت در قطعات سخت افزاری، چیزیست که ما از سرفیس پرو 5 انتظار داریم؛ اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که تمامی آنها متعلق به نسخه جدیدی از سرفیس پرو 4 است.

جدای از آنکه نسل جدیدی از سرفیس پرو بخواهد چهره خود را نشان دهد یا نسخه به روز شده ای از مدل قبلی معرفی شود، یک چیز تقریبا حتمی است. گوشی سرفیس فون مایکروسافت در حال حاضر آماده بهره برداری نخواهد بود.

اما با وجود تایید مدیرعامل اجرایی این کمپانی، ساتیا نادلا، که می‌گوید شرکت تحت مسوولیتش در حال کار بر روی گوشی سرفیس فون است، می‌توان همچنان امیدوار بود تا در زمان دیگری از گوشی هوشمند مایکروسافت پرده برداری شود.

متاسفانه هیچ جزئیات بیشتری در این زمینه وجود ندارد. با تکرا همراه باشید، چرا که غول ردموند به زودی از گوشی هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر