;
coinex

جدیدترین تصاویر از آیفون SE 2017 از پنل شیشه ای در این دستگاه خبر می‌دهند

جدیدترین تصاویر از آیفون SE 2017 از پنل شیشه ای در این دستگاه خبر می‌دهند

اخیرا تصاویری از پنل پشتی گوشی آیفون SE 2017 منتشر شده است؛ گفته می شود مدل 2017 آیفون SE به قاب شیشه ای مجهز خواهد شد.

شرکت اپل در مارس سال 2016 تصمیم گرفت علاوه بر معرفی تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی، تلفن هوشمند کوچک آیفون SE را که نمونه ارتقایافته آیفون 5SE محسوب می شد، معرفی کند.

آیفون SE مدل مقرون به صرفه تلفن های هوشمند آیفون اپل به شمار می رود که در سه پیکربندی 16، 32 و 128 گیگابایتی به فروش می‌رسد.

در روزهای اخیر اپل اعلام کرد که می خواهد در 5 ژوئن، کنفرانس WWDC 2017 خود را برگزار کند. این رویداد که به عنوان کنفرانس توسعه دهندگان اپل شناخته می شود بیشتر پیرامون نرم افزارهای اپل بوده اما گاهی پیش آمده شاهد معرفی یک محصول سخت افزاری باشیم.

در سال جاری نیز به نظر می رسد اپل می خواهد چند محصول از جمله آیپد پرو 10.5 اینچی، نمونه اولیه آیفون 8 و در نهایت گوشی هوشمند نسل جدید مقرون به صرفه آیفون SE 2017 را معرفی کند.

اطلاعات بسیاری از نسل جدید آیفون SE 2017 در دست نیست اما اگر صحت داشته باشد، باید انتظار داشت در بخش ظاهری و سخت افزاری بهبودهایی شامل حال آن شود.

البته مشخص نیست اپل برنامه ای برای معرفی چندین محصول در رویداد WWDC 2017 دارد یا خیر. به تازگی تصویری از پنل عقب آیفون SE منتشر شده و باید آن را اولین شایعه درباره مدل 2017 آن محسوب کرد.

تاکنون شاهد انتشار گزارش هایی پیرامون آیفون SE جدید نبودیم و نخستین باری است که تصویری از پنل عقب نسل جدید آیفون SE 2017 شرکت اپل منتشر می شود. در تصویر، چند پنل عقب شیشه ای آیفون SE مشاهده می شود که لنز دوربین و جایگاه فلاش آن نیز مشخص است. البته دوربین و فلاش به شکل عمودی قرار گرفتند و نام گوشی هوشمند نیز در بخش عقب حک نشده است.

گذشته از این تصویر، گفته می شود پنل عقب آیفون SE 2017 از جنس شیشه Ion-X بوده که انتظار می رود دوام بالایی از خود نشان دهد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست و تنها باید به انتظار ادامه داد.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر