;
coinex

نوبیا زد 17 تاییدیه تنا را دریافت کرد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی

نوبیا زد 17 تاییدیه تنا را دریافت کرد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی

مشخصات یک گوشی نوبیا جدید که احتمالا همان نوبیا زد 17 خواهد بود در تنا رویت شد؛ این بدان معناست که حقیقتا چنین دستگاهی در دست اجراست.

این گوشی هوشمند که در TENAA با شماره مدل Nubia NX563J رویت شده، در بنچمارک های دیگر از جمله انتوتو و گیکبنچ نیز دیده شده بود؛ با توجه به اطلاعات فاش شده در انتوتو باید گفت که نوبیا زد 17 به اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

به لطف مشخصات فاش شده در تنا، مشخصات ظاهری پرچمدار نوبیا نیز آشکار شد. نوبیا زد 17 با یک نمایشگر بدون حاشیه، به ویژه در لبه های کناری همراه شده است. در لبه ی بالایی دستگاه که جایگاه دوربین سلفی و پخش صداست، و البته در لبه پایینی که دکمه ی هوم قرار دارد، حاشیه ی کمی دیده می شود. هیچ دکمه هوم فیزیکی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده؛ در عوض دایره قرمز رنگ همیشگی در نمای جلویی دیده می شود که جایگاه دکمه هوم مجازی آن را نشان می دهد. یک دوربین دوگانه با چیدمان افقی نیز در قاب پشتی دیده می شود. همچنین یک سنسور اثرانگشت نیز در قاب پشتی تعبیه شده است.

نوبیا زد 17 با یک نمایشگر بدون حاشیه، به ویژه در لبه های کناری همراه شده است.

مشخصات گوشی نوبیا زد 17

با توجه به اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده، انتظار داریم گوشی نوبیا زد 17 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p برخوردار باشد. همچنین یک پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده که احتمالا از نوع اسنپدراگون 835 خواهد بود. این گوشی هوشمند با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی همراه خواهد بود؛ نسخه ی دیگر رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی، وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. نوبیا زد 17 در گزینه های رنگی طلایی و نقره ای عرضه می شود.

فاش شدن مشخصات در تنا نشان می دهد که به زودی شاهد راه اندازی پرچمدار نوبیا خواهیم بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر