;
coinex

اسنپدراگون 835، اندروید O و 4 گیگابایت رم، همگی در گوشی گوگل تایمن

اسنپدراگون 835، اندروید O و 4 گیگابایت رم، همگی در گوشی گوگل تایمن
دستگاهی از گوگل با عنوان گوگل تایمن (Google Taimen) در سایت بنچمارک گیک بنچ دیده شد. این دستگاه می تواند سومین گوشی از سری گوگل پیکسل 2 باشد. از سال گذشته شایعات مبنی بر وجود گوشی Walleye (اسم رمزی برای گوگل پیکسل 2) و گوشی ماسکی (Muskie، اسم رمزی برای گوگل پیکسل ایکس ال 2) به گوش می رسید و اکنون به نظر می‌رسد که مدل سومی نیز در راه است.

نمونه اولیه ای از گوشی گوگل تایمن با پردازنده ای هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز در بنچمارک گیک بنچ محک خورده است. اگر چه این بنچمارک نامی از تراشه مورد نظر نبرده؛ اما پیش بینی می شود که این غول تکنولوژی جهان، گوشی گوگل تایمن را به اسنپدراگون 835 مجهز کرده باشد. این تراشه با 4 گیگابایت رم پشتیبانی شده و اندروید O که نسخه بعدی سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا است، مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

گوشی گوگل تایمن در گیک بنچ

گوشی گوگل تایمن در گیک بنچ

گوشی گوگل تایمن در آزمون تک هسته‌ای بنچمارک گیک بنچ، توانست امتیاز 1804 را به دست آورده و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 6248 رسید.

اولین شایعات درباره وجود گوشی گوگل Taimen در دو ماه پیش به گوش رسید. گوگل برای دستگاه های خود معمولا از نام ماهی ها استفاده می‌کند. تایمن (Taimen)، بزرگترین قزل آلا در جهان است و با این تفاسیر می‌توان گفت که احتمالا گوشی گوگل تایمن دستگاه بزرگتری نسبت به گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 خواهد بود.

البته برخی گزارشات قدیمی تر به این نکته اشاره داشته اند که گوگل تایمن احتمالا یه دستگاه غیر پیکسلی و مجزا خواهد بود. این دستگاه حتی ممکن است که یک تبلت جدید از گوگل باشد!

پیش بینی می‌شود که گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 در ماه اکتبر امسال معرفی شوند.  البته این احتمال نیز وجود دارد که گوگل پیکسل 2 کمی زودتر رونمایی گردد.

گوشی های هوشمند سری گوگل پیکسل 2 با ساختاری ضد آب همراه بوده و بر اساس شایعات دوربین آنها که شامل مگاپیکسل هایی در اندازه بزرگتر خواهد بود، باعث می شود که تصاویر حتی در شرایط نور کم نیز بتواند از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. شایعات همچنین ادعا می‌کنند که گوگل پیکسل 2 بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر