;
coinex

مدل‌های جدیدی از گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 برای رقابت با آیفون 8 اپل تولید می‌شوند

مدل‌های جدیدی از گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 برای رقابت با آیفون 8 اپل تولید می‌شوند
به منظور رقابت با آیفون 8 اپل، کمپانی های ال جی و سامسونگ نسخه های جدیدی از پرچمداران فعلی خود را راهی بازار خواهند کرد. این جای چندان تعجبی ندارد که اپل بی گمان در بخش مشخصات و طراحی بر بازار گوشی های هوشمند اثر گذار بوده و محصولات دیگر کمپانی ها را تحت تاثیر قرار می دهد؛ اما برخی نیز عقیده ای مخالف این داشته و می گویند این اپل است که بسیاری از ویژگی ها و طراحی های دیگر کمپانی های این حوزه را کپی می کند. با این وجود، نمی توان نفوذ اپل را بر بازار گوشی‌های هوشمند جدید نادیده گرفت.

بر اساس گزارشی که در یکی از وب سایت های خبرگزاری کره منتشر شده، به نظر می رسد که هم کمپانی سامسونگ و هم رقیب هموطن آن، ال جی، مشغول کار بر روی ساخت نسخه هایی جدید از پرچمداران فعلی خود هستند.

با سامسونگ شروع کنیم، شایعه شده این کمپانی نسخه های رنگی جدیدی از گلکسی اس 8 را عرضه خواهد کرد که به نظر می رسد شامل رنگ رزگلد نیز باشد.

در مورد ال جی نیز باید گفت؛ این گونه که از شواهد پیداست این سازنده گوشی های هوشمند به دنبال راه اندازی مدل های جدیدی از ال جی جی 6 با فضای ذخیره سازی داخلی 32 و 128 گیگابایت است.

در حال حاضر موضوع راه اندازی نسخه هایی از پرچمدار ال جی با ذخیره سازی های مختلف و انتشار نسخه های رنگی گلکسی اس 8 می تواند تصادفی باشد؛ هر چند که این امکان نیز وجود دارد که نسخه های جدیدی از این دو پرچمدار مطرح بازار به منظور رقابت با آیفون 8 اپل تولید می شوند. هر چیزی ممکن است!

تحلیلگران و کارشناسان بازار موبایل پیش بینی می کنند که فروش آیفون 8 اپل می تواند برای غول کوپرتینو یک رکورد جدید را به ثبت برساند. بعد از فروش آیفون 6 اپل، دیگر آیفون های بعدی این کمپانی با کاهش فروش مواجه بودند و اپل امیدوار است تا با عرضه آیفون 8 نه تنها رکورد جدیدی در فروش به دست آورد، بلکه بازار جهانی موبایل را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

امسال دهمین سالگرد تولد آیفون است. از زمانی که استیو جابز اولین آیفون اپل را به جهان نشان داد، 10 سال می گذرد و پیش بینی می شود که اپل برای دهمین سالگرد این محصول فوق العاده، برنامه های ویژه ای داشته باشد. شاید این پرچمدار جدید بتواند همه چیز را برای اپل تغییر دهد!

 

مشخصات کلیدی ال جی جی 6 گلکسی اس 8
اندازه نمایشگر 5.7 اینچ 5.8 اینچ
پردازنده اسنپدراگون 821 اسنپدراگون 835
ماکزیمم فضای ذخیره سازی 320 گیگابایت 320 گیگابایت
ظرفیت باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت 3000 میلی‌آمپر ساعت
دوربین 13 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر