;
coinex

ال جی جی 6 پلاس و ال جی جی 6 پرو در اواخر ماه جاری از راه می‌رسند

ال جی جی 6 پلاس و ال جی جی 6 پرو در اواخر ماه جاری از راه می‌رسند
ال جی در اوایل سال جاری گوشی پرچمدار ال جی جی 6 را معرفی کرد؛ اما گزارشات قبلی حاکی از آن است که این کمپانی احتمالا قصد دارد تا نسخه های دیگری از این دستگاه را به بازار عرضه کند. به تازگی خبری منتشر شده که گزارشات قبلی را تایید می کند. در این گزارش جدید ادعا شده که ال جی قصد دارد تا دو گوشی ال جی جی 6 پلاس و ال جی جی 6 پرو را معرفی کند.

در این گزارش آمده است که این دو گوشی جدید، نسخه ارتقا یافته ای از مدل قبلی نخواهد بود. این جمله بدان معناست که چیپست جدید اسنپدراگون 835 کوالکام در کار نبوده و به احتمال بسیار زیاد گوشی ال جی جی 6 پلاس و ال جی جی 6 پرو درست به مانند مدل اصلی جی 6 به اسنپدراگون 821 مجهز می شوند.

به نظر می رسد که گوشی ال جی جی 6 پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی و شارژر بی سیم همراه خواهد بود، که مدل استاندارد جی 6 فاقد آن است. گوشی ال جی جی 6 پرو نیز دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، این مقدار از حافظه داخلی به اندازه نصف آن چیزیست که در جی 6 اصلی قرار دارد.

قیمت ال جی جی 6 پلاس و ال جی جی 6 پرو

تفاوت عمده در دو مدل جدید جی 6، ناشی از قیمت آنهاست. قیمت گوشی ال جی جی 6 پلاس چیزی در حدود 890 دلار اعلام شده و این در حالیست که مدل ال جی جی 6 پرو حدودا 700 دلار خواهد بود. قیمت ال جی جی 6 که مدل استاندارد این سری از گوشی‌های هوشمند ال جی است، در کره با برچسب قیمتی 800 دلار به فروش می رسد.

ال جی تا حدودی این گزارش جدید را تایید کرده است. مدیر ارشد بخش ارتباطات ال جی، Ken Hong، می گوید:

ما نمی توانیم خبر اعلام گوشی های جدید را تایید و یا رد کنیم؛ اما می توانم بگویم که قطعا ما در حال گسترش محصولاتمان با ویژگی های بیشتر برای ارائه به مشتریانی هستیم که همواره خواهان ویژگی های متفاوتی هستند.

ال جی به طور خاص نگفته است که مدل های ال جی جی 6 پلاس و یا ال جی جی 6 پرو را منتشر خواهد کرد؛ اما این امکان را نیز رد کرده که مدل های جدیدی از پرچمدار 2017 این کمپانی می توانند از راه برسند!

گذشته از گوشی های ال جی جی 6 پلاس و جی 6 پرو، این کمپانی کره ای بر روی ساخت گوشی جدیدی از سری V خود نیز تمرکز کرده است. طراحی هایی از ال جی وی 30 اخیرا منتشر شده و نشان می دهد که این اسمارت فون حتی ممکن است که با یک نمایشگر کشویی ثانویه که می تواند حکم یک کیبورد را نیز داشته باشد، معرفی شود.

گفته می شود که ال جی وی 30 احتمالا با سیستم دوربین دوگانه و با اسم رمز Project Joan خودنمایی خواهد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند که ال جی به دنبال آن است تا با ارائه محصولات جدید بتواند با آیفون 8 اپل رقابت کند، آیفونی که بسیاری از تحلیلگران بازار موبایل معتقدند که می تواند سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر