;
coinex

منتظر وان پلاس 5 باشید؛ 30 خرداد روز رونمایی

منتظر وان پلاس 5 باشید؛ 30 خرداد روز رونمایی
کمپانی وان پلاس با ارائه یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که قصد دارد تا در روز 20 ژوئن برابر با 30 ام خردادماه به طور رسمی پرچمدار وان پلاس 5 را معرفی کند. این رویداد معرفی که به طور زنده پخش خواهد شد، این امکان را فراهم می کند تا هر کسی در هر نقطه از جهان بتواند در همان لحظه و به صورت زنده در جریان رویداد رونمایی از آخرین پرچمدار وان پلاس قرار گیرد.

وان پلاس در حال حاضر یک صفحه وب به این رویداد اختصاص داده که در آن شعار “تمرکز بر روی آن چیزی که مهم است” دیده می شود. این شعار می تواند به دوربین اصلی وان پلاس اشاره داشته باشد. دوربینی که بر روی قابلیت افزایش فوکوس تاکید دارد و شاید چیزی شبیه به زوم اپتیکال در آیفون 7 پلاس باشد!

چندی پیش وان پلاس اعلام کرد که دوربین وان پلاس 5 را در همکاری با متخصصان DxO ساخته و اولین نمونه عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین این گوشی، خبر از ورود یک دوربین موبایل قدرتمند به بازار می داد. شایعات حکایت از آن دارند که دوربین اصلی وان پلاس 5 دارای لنزهای دوگانه است و اگر این خبر صحت داشته باشد (که تقریبا مورد تایید است)، دوربین این دستگاه، فوکوس مخصوص و قابلیت زوم ارائه خواهد داد. شاید دوربین وان پلاس 5 پس از رونمایی از این دستگاه بتواند در بین بهترین دوربین گوشی های هوشمند قرار بگیرد.

موبایل وان پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت خواهد گرفت و به نظر می رسد که کوچکتر و باریکتر از وان پلاس 3T باشد؛ البته نه بیش از حد کوچک و نه بسیار نازک!

پیش بینی می شود که کمپانی وان پلاس مدت کوتاهی پس از معرفی وان پلاس 5، فروش پرچمدار جدید خود را آغاز کند. شایعات همچنان درباره وان پلاس 5 در حال انتشار است، برای دریافت آخرین خبرها در مورد این گوشی پرچمدار با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر