;
coinex

شرکت TCL نسبت به جداشدن نمایشگر از بدنه موبایل بلک بری KEYone واکنش نشان داد!

موبایل بلک بری KEYone در قسمت صفحه نمایش دارای مشکلی است و امروز شرکت TCL نسبت به مشکل موبایل بلک بری KEYone واکنش نشان داده است.
شرکت چینی تی سی ال که صاحب اختیار کنونی برند محبوب و کانادایی بلک بری است، در اوایل سال 2017 میلادی بود که پرچمدار جدید بلک بری را پس از مدت‌ها شایعات و گمانه زنی‌ها با سیستم عامل اندروید اما همان کیبورد فیزیکی معروف بلک بری معرفی کرد. حالا این شرکت نسبت به یک مشکل سخت افزاری که از سوی کاربران در قسمت صفحه نمایش بلک بری KEYone وجود دارد، واکنش نشان داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی چینی TCL یکی از تولید کنندگان بزرگ حوزه کالاهای دیجیتال از جمله موبایل، تلویزیون و … است و مدتی است که با خرید حق استفاده از برند محبوب و معروف کانادایی بلک بری اقدام به تولید و عرضه محصولاتی همچون بلک بری پرایو، بلک بری دی تک 50، بلک بری دی تک 60 و محصول جدید این شرکت یعنی موبایل بلک بری KEYone کرده است.

طبق آخرین گزارشات و اخبار منتشر شده از سوی خریداران گوشی بلک بری KEYone، این تلفن هوشمند اندرویدی در قسمت صفحه نمایش یک مشکل جدی و دردسر ساز دارد. همچنین گوشی هوشمند بلک بری KEYone در تست‌های مقاومت انجام شده نتایج خوبی را کسب نکرده است که باعث نگرانی دوست داران و علاقه مندان به خرید موبایل بلک بری KEYone شده است.

مشکل موبایل بلک بری KEYone مربوط به صفحه نمایش است و طبق گفته کاربران، پنل نمایشگر با کوچکترین فشار وارد شده از جای خود خارج می‌شود که این مشکل در عکس بالا مشاهده می‌شود و حقیقت دارد.

شرکت چینی TCL به عنوان کمپانی سازنده اسمارت فون بلک بری KEYone بیانیه‌ای را منتشر کرده است تا از محصول تازه خود دفاع کند. این بیانیه به شرح زیر است:

شرکت TCL Communication دارای سابقه درخشان و زیادی در ارائه محصولات بسیار با کیفیت به مشتریان خود در سراسر جهان دارد و موبایل بلک بری KEYone نیز از این مسئله جدا نیست. برای اطمینان کردن از کیفیت موبایل هوشمند بلک بری KEYone از بهترین مواد اولیه و با کیفیت استفاده شده است. همچنین در فرآیند تولید این محصول در تست‌‌های متعدد قرار گرفته است تا بتواند به استانداردهای لازم و بالا برای استفاده طولانی مدت در زندگی روزمره دست پیدا کند.

ما به عنوان تولید کننده موبایل بلک بری KEYone از نگرانی‌های پیش آمده بابت جدا شدن نمایشگر از بدنه آگاه هستیم و این را باید گفت که از بین هزاران تلفن هوشمند بلک بری KEYone این مشکل از سوی تعداد کمی از خریداران گزارش شده است اما با این حال تیم‌های ما در حال بررسی مشکل هستند و تصمیم داریم درجه مقاومت موبایل بلک بری KEYone را افزایش دهیم تا هرگونه احتمال جداسازی صفحه نمایش از بدنه از بین برود.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر