;
coinex

اسکنر اثرانگشت در گوشی گلکسی Note 8 در پنل پشتی دستگاه تعبیه می شود

اسکنر اثرانگشت در گوشی گلکسی Note 8 در پنل پشتی دستگاه تعبیه می شود

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که اسکنر اثرانگشت در گلکسی Note 8 ، همانند گوشی های اس 8 و اس 8 پلاس در پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

گوشی های پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، نقاط منفی زیادی ندارند؛ با اینحال بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند از جایگاه ناخوشایند قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت در این دستگاه انتقاد کرده اند. این قابلیت امنیتی تشخیص بیومتریک در سمت راست لنز دوربین اس 8 و اس 8 پلاس قرار گرفته است.

شایعات اخیر مدعی بودند که اسکنر اثرانگشت در گلکسی Note 8 در پنل جلویی دستگاه تعبیه می شود؛ با اینحال گزارشات جدیدتر از کره جنوبی مدعی شدند که این اسکنر در پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

یکی از افشاکننده های چینی به نام @IceUniverse اعلام کرده بود دو کمپانی اپل و سامسونگ برای راه اندازی این اسکنر در زیر نمایشگر، با مشکلاتی روبرو هستند. اینطور که به نظر می رسد، نواحی اطراف اسکنر در زیر نمایشگر، روشن تر از سایر نواحی صفحه نمایش است. با پایان ماه ژوئن و نزدیک شدن به ماه های آگوست و سپتامبر، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم خود را گرفته و بیشتر از این وقت را هدر نمی دهد.

کاربران بسیاری از جایگاه نامناسب اسکنر در گلکسی اس 8 ناراضی هستند؛ آنها اعلام کردند که لمس این سنسور باعث می شود که انگشتان به صورت اتفاقی با دوربین برخورد کرده و آن را کثیف کند. اما اینطور که به نظر می رسد، این جایگاه در گلکسی Note 8 مناسب تر خواهد بود. سامسونگ به جای قرار دادن آن در سمت راست دوربین، اسکنر را در مرکز و پایین تر از دوربین قرار خواهد داد.

شایعات اخیر همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در این دستگاه خبر می دهند. همچنین گفته می شود که این دستگاه در تاریخ 26 آگوست و در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. قبلا شایع شده بود که از گوشی گلکسی Note 8 در رویداد IFA 2017 برلین رونمایی می شود. انتظار می رود که این دستگاه به اسنپدراگون 836، نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون 835 و نمایشگر بی نهایت 6.3 اینچی مجهز شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر