;
coinex

قدرتنمایی پردازنده شیائومی سرج اس 2 در شیائومی می 6 اس یا شیائومی می 6 سی

پردازنده شیائومی سرج اس 2 در شیائومی می 6 اس یا شیائومی می 6 سی؟!
اگر خاطرتان باشد کمپانی شیائومی در اوایل سال جاری پردازنده خانگی خود را با نام سرج اس 1 (Surge S1) معرفی کرد. پردازنده‌ای که در دل گوشی شیائومی می 5 سی جای گرفت. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی به دنبال ساخت نسل دوم از تراشه های خانگی خود است. گفته می‌شود که پردازنده شیائومی سرج اس 2 (Surge S2) به زودی قدرتنمایی خود را آغاز خواهد کرد.

گزارش‌هایی که به تازگی از تایوان به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که شیائومی مشغول انجام تست های اولیه بر روی پردازنده شیائومی سرج اس 2 است. ظاهرا این کمپانی تراشه جدید خود را بر اساس لیتوگرافی 16 نانومتری طراحی کرده است. این موضوع می‌تواند برای این کمپانی پیشرفت چشمگیری به حساب بیاید؛ چرا که پردازنده شیائومی سرج اس 1 بر اساس معماری 28 نانومتری ساخته شده است.

کمپانی سازنده قطعات نیمه هادی تایوانی، شرکت TSMC، مجددا به این نکته اشاره کرده است که چیپست های شیائومی را تولید می‌کند. بر اساس گزارش‌ های منتشر شده، تولید انبوه پردازنده های سرج اس 2 در حدود کوارتر سوم زمانی (سه ماهه سوم) امسال آغاز شده و در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

در این گزارش به نکته دیگری نیز اشاره شده است. گفته می‌شود که تراشه های نسل جدید شیائومی در گوشی‌های شیائومی می 6 اس و یا شیائومی می 6 سی خودنمایی خواهد کرد. گوشی‌های هوشمندی که بنابر شایعات منتشر شده در کوارتر چهارم امسال از راه خواهند رسید.

همان طور که در ابتدای این خبر نیز به آن اشاره شد، پردازنده شیائومی سرج اس 1 برای اولین بار، قدرتنمایی خود را در گوشی شیائومی می 5 سی به نمایش گذاشت؛ بنابراین احتمال اینکه پردازنده شیائومی سرج اس 2 در نسل بعدی این گوشی، یعنی شیائومی می 6 سی خودنمایی کند، بسیار بیشتر است، اما در انتها باید دید که این کمپانی چینی چه تصمیمی خواهد گرفت؟!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر