;
coinex

اپل در صدر بازار پوشیدنی‌های هوشمند؛ سامسونگ در جایگاه دوم

اپل در صدر بازار پوشیدنی‌های هوشمند ؛ سامسونگ در جایگاه دوم
بر اساس اطلاعات و داده های منتشر شده که توسط شرکت تحقیقات بازار استراتژی آنالیتیکس (Strategy Analytics) انجام شده است، کمپانی اپل در اولین کوارتر زمانی (سه ماهه اول) سال جاری با در دست گرفتن بیش از 50 تا 53 درصد از سهم بازار پوشیدنی‌های هوشمند ، موقعیت خود را در صدر جدول فروش جهانی این گجت حفظ کرده است.

پس از غول کوپرتینو، دومین جایگاه فروش پوشیدنی‌های هوشمند به کمپانی سامسونگ اختصاص دارد. بنابر اطلاعات درز شده این شرکت کره ای با در دست داشتن 12.8 درصد از سهم بازار، رتبه دوم را از آنِ خود کرده است. غول تکنولوژی کره ای در این مورد توانست شرکت فیت بیت را که 12.2 درصد از سهم بازار در کوارتر اول را به خود اختصاص داده، پشت سر بگذارد؛ بنابراین کمپانی Fitbit با اختلاف کمی نسبت به سامسونگ، جایگاه سوم فروش گجت های پوشیدنی هوشمند را به دست آورد.

س از غول کوپرتینو، دومین جایگاه فروش پوشیدنی های هوشمند به کمپانی سامسونگ اختصاص دارد

در این گزارش به این نکته اشاره شده است که بهبود رتبه بندی سامسونگ در فروش پوشیدنی های هوشمند به لطف عرضه ساعت هوشمند گیر اس 3 صورت گرفته است و این گونه سامسونگ توانسته تا خود را به جایگاه دوم فروش برساند.

بر اساس اطلاعات درج شده از حمل و نقل واقعی این محصولات و نه فروش آنها، اپل باز هم در سه ماهه اول امسال با 16 درصد از عرضه محصولات به بازار پوشیدنی های هوشمند در صدر ایستاد. شیائومی به لطف دستبند می بند 2 ارزان قیمت خود، با 15.5 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و فیت بیت با 12.3 درصد در میزان حمل و نقل جهانی پوشیدنی های هوشمند، سوم شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر